Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Шолом пекельної сутіні (англ. Helldusk Helmet) — дуже рідкісний головний убір у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Кажуть, що цей набір обладунків викував Каріксим — нечестивий титан, чия плоть судомиться від двадцяти тисяч полонених душ.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Шолом Пеклосутінковий шолом Пекельний зір: Надає здатність бачити в магічній та звичайній темряві на відстань до Іконка ББ3 Стат Дальність 12 м. Унеможливлює Іконка ББ3 Стан Сліпота сліпоту.
  • Іконка ББ3 Шолом темного юстиціара Магічна стійкість: Користувач має бонус +2 до Іконка ББ3 Стат Протидія кидків протидії закляттям.
  • Нападник не може завдати критичного удару носієві.
  • Іконка ББ3 Дія класу Погляд підпалювача Пекучий погляд: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.

Отримання[]

Акт 3
  • Знаходиться в Домі надії навпроти входу в Будуар. Гравець має пройти перевірку Іконка ББ3 Здібність Мудрість мудрістю (МС 10) для активації «Неактивного пекельного самоцвіту», а потім перевірку Іконка ББ3 Навичка Таїнства таїнства (МС 20) для використання «Пекельного каменю керування», щоб відкрити двері. Шолом лежить у купі скарбів X:-6482 Y:2939.
Advertisement