Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Шепітлива обіцянка (англ. The Whispering Promise) — незвичний перстень у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
З цього персня лине м'який, заспокійливий голос, який знову і знову читає молитву.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Перстень Д+ Благословенне зцілення: Коли ви зцілюєте істоту, вона матиме бонус Іконка ББ3 Кістка 1d4 фіз 1к4 до Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидків атаки і Іконка ББ3 Стат Протидія кидків протидіЇ протягом 2 ходів.

Отримання[]

Акт 1
  • Продає Воло в Гаю друїдів. Він покидає гай після першого візиту. Гравець має завершити Врятувати Воло, щоб мати змогу торгувати з ним у Таборі. Воло залишить табір, якщо проведе операцію на оці.
  • Продає Ґрат Торговець в Таборі гоблінів.
Акт 2
  • Продає Воло, якщо він не здійснив операцію. Він залишиться в якості торговця в таборі до кінця акту.
Акт 3
  • Продає Воло після свого порятунку від розлюченого натовпу навпроти Цеху Сталевої варти.

Примітки[]

  • Накладає такий самий стан, що і закляття Іконка ББ3 Закл 1 Благословення Благословення, але не поєднується з ним.
  • Здібності, що масово зцілюють, такі як Іконка ББ3 Закл 3 Масове цілюще слово Масове цілюще слово накладають стан на усіх персонажів, що ними зцілюються, в тому числі на заклинача.
  • Вживання Іконка ББ3 Зілля зцілення Зілля зцілення рахується за зцілення самого себе і так само спричиняє ефект цього персня.
  • Іконка ББ3 Перстень відновлення Перстень відновлення та Іконка ББ3 Шолом Балдурана Шолом Балдурана також рахуються як лікування себе і спричиняють ефект цього персня.
  • Самозцілення від дії кліриків Іконка ББ3 Підклас Царина життя Царина життя, Іконка ББ3 Дія класу Благословенний цілитель Благословенний цілитель, не викликає цей ефект.
  • Цей баф, хоч і носить назву «Благословення», але не може бути посиленим зброєю Іконка ББ3 Палиця імператора Палиця благословення.
Advertisement