Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Ходяча фортеця Віконії (англ. Viconia's Walking Fortress) — легендарний щит у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
«Ходяча фортеця» — це захисна техніка, винайдена спеціально для такого щита. Вона засмутить будь-якого опонента, що намірився завдати удару.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Дія зброї Стус щитом Розправа могутніх: зазнавши рукопашного удару, ви можете використати Іконка ББ3 Ресурс Реагування реагування, щоб завдати 2~8 Іконка ББ3 Шкода силова силової шкоди і Іконка ББ3 Стан Невтримний регіт повалити нападника, якщо той не виконає успішного Іконка ББ3 Стат Протидія кидка протидії Іконка ББ3 Здібність Спритність спритністю.
  • Іконка ББ3 Щит Ходяча фортеця Чар-ослона: Дає Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу для Іконка ББ3 Стат Протидія кидків протидії закляттям. Іконка ББ3 Стат Кидок атаки Кидки атаки закляття по вас мають Іконка ББ3 Ефект Завада заваду.
  • Іконка ББ3 Дія класу Відбивна оболонка Відбивна оболонка: [Іконка ББ3 Ресурс Додаткова дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.
  • Іконка ББ3 Закл 2 Захисний зв'язок Захисний зв'язок: Проказується як закляття 2-го рівня, один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок.

Отримання[]

Акт 3

Трофей з Віконії ДеВір X:-400 Y:-1651 в Монастирі похмурих обіймів під Домом журби.

Advertisement