Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Урятувати полонянку ілітидів — завдання у грі Брама Балдура 3.

Починається, коли взаємодіяти з капсулою мізкожерів де замкнута Тінесерда ліворуч від центру (X:2 Y:-343). Розмови ні на що не впливають, для проходження потрібно:

  • Взяти руну з Хрящової скрині (X:61 Y:-361) у кімнаті 5.
  • Вставити руну у відповідний отвір пристрою праворуч від капсули (X:4 Y:-348)
    • Покласти руку на панель та пройти перевірку Ілітид+Мудрість — 2
  • Запросити звільнену Тінесерду приєднатися, або не запрошувати і піти різними шляхами.

Детальний опис[]

Коли ви підійдете до капсули ТінесердиЛей'зель (або Лосіір, якщо ви граєте за Лей'зель) скаже що у нас немає часу, буде наполягати залишити її. Поряд з капсулою є панель, але вона поки не працює. Також в цій кімнаті є стіл на якому знаходиться Манускрипт ілітидів, Темна свідомість, та Оздоблений рундук (ключ можна знайти в наступній кімнаті, або відкрийте відмичкою, або розбийте). Щоб звільнити Тінесерду, треба перейти до наступної кімнати, на сході, і знайти там Древню руну. Коли у вас в спорядженні буде ця руна, ви зможете активувати панель поряд с Тінесердою, треба лише вставити туди руну. Далі у вас буде вибір.

  • "Роздивитися детальніше цю панель." У вас буде перевірка Таїнства (складність 10). Якщо ви пройдете перевірку, то зрозумієте що панель не така як в кімнаті де дівчина перетворилася на мізкожера, і найбільш ймовірно вона саме відчиняє капсулу.
  • "Покласти руку на панель". Після цього ви за допомогою телепатії спробуєте наказати відчинити капсулу. Буде перевірка Ілітид+Мудрість (складність 2). Якщо успішно пройти перевірку, то Тінесерда звільниться.
  • "Піти"

Тінесерда, здивується якщо ґіт'янкі врятує її. Ви можете взяти її до команди або піти різними шляхами. Незалежно від вибору, завдання Урятувати полонянку ілітидів успішно закінчується.

Advertisement