Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Трапезна (англ. Refectory) — місцина у грі Брама Балдура 3.

Якщо заходити з головного входу. В залежності від того що ви сказали Андорну через двері, він буде або біля цих дверей у трапезній, або він сповістить свою команду і вони чатуватимуть на гурт за наступними дверима, в коридорі.

Якщо все зробити по тихому, то вбивши Андорна, за наступними дверима, в коридорі буде лише бандитка Марі. Марі може попередити решту бандитів у головній залі, якщо її швидко не вбити.

Головна зала. В ній знаходяться бандити - Бартон, Гасеїд, Торґа та Сефрі. Це останні з бандитів в цій місцині. Коли ви зайдете за статую, у вас буде швидка перевірка на Відчуття (складність 1), пройшовши її ви побачите важіль, який допоможе відчинити двері в коридорі. За тими дверима буде спуск до Моторошної крипти.

За бандитів дають по 15 ОД.

Великодки[]

В кімнаті, біля великого столу (X:-182 Y:-293), ви знайдете Портрет Фейна. Це посилання на одну з ігор яку розробляла Larian Studios, а саме на Divinity: Original Sin 2. У грі Брама Балдура 3 в різних місцинах ви знайдете ще щонайменше 5 таких портретів, по одному на кожного супутника з цієї гри.

Advertisement