Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Тейська некромантія (англ. Necromancy of Thay) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Звичайна

Іконка ББ3 Стат Опис
Ще. Не. Пізно.

З аметистом

Іконка ББ3 Стат Опис
Не. Дивися.

Отримання[]

У Підвалі аптекаря під Вимерлим селищем, за зачиненими дверима на алтарі.

  • Щоб дістатися прихованої секції підвалу, де знаходиться книга, треба зсунути шафу важелем, прихованим за коробкою, а потім поговорити з магічним дзеркалом та переконати його, або ж правильно відповісти на його питання.
    • «Що ти дума-аєш про зулкіра, званого Засс Там?» —> «Засс Там — лихе, мерзенне створіння.»
    • «Ска-ажи мені, нащо потрібна мазь-бальзам?» —> «Щоб очищувати рани?»
      • Іконка ББ3 Клас Слідопит Слідопит має особливу відповідь, яка зараховується як правильна.
    • «...якби тобі відкрилося ви-идіння в мені, що б то бу-уло?» —> «Будь-яке закляття, що вигнало б черва з моєї голови.»
      • Іконка ББ3 Клас Чаклун Чаклун, Іконка ББ3 Клас Бард Бард та Іконка ББ3 Клас Чародій Чародій мають особливі відповіді на третє питання, які також зараховуються як правильні.
  • Зачинені двері навпроти книги можна зламати відмичками. Або ж використати Іржавий ключ на полиці у наступній кімнаті (поряд з важелем, що відчиняє короткий хід назад до входу в підвал). Також можна проказати закляття на кшталт Іконка ББ3 Закл 2 Маревний крок Маревний крок, щоб подолати гратовані двері.
  • Майте на увазі, що беручи книгу, ви активуєте пастки. Аби не допустити цього, увійдіть в покроковий режим та покладіть річ такої ж ваги (іншу книгу) на вівтар, або ж просто знешкодьте плиту під книгою, підійшовши достатньо близько для перевірки Іконка ББ3 Навичка Відчуття Відчуття, чи знешкодьте дві статуї поруч.

При першій взаємодії є схвалення:

  • Кинути фоліант з готовністю знищити його. - бере книгу Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-5Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вниз черв-5Іконка Комп ГейлІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп КарлакІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Лейзель
  • Покласти книгу до своєї сумки. - бере книгу - без схвалення
  • Не чіпати книгу - лишає книгу - без схвалення

Застосування[]

Тейська некромантія надає три шляхи для вибору, з різними наслідками. Так чи інакше це опції завдань Відкрити древній том чи Знищити древній том.

Знищення[]

Якщо знищити кнужку (працює виключно променева шкода, схвалення немає ) , то дадуть 115 ОД + по 75х3 за Теней, які з'являться та нападуть.

Читання[]

Щоб прочитати книгу вам знадобиться Іконка ББ3 Річ Темний аметист Темний аметист з Шепітної глибіні, в яку можна потрапити через криницю або підвал кузні у Вимерлому селищі. Аметист умовно охороняє Матріарх фазових павуків X:-550 Y:-350.

Спершу треба книгу відрити Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вниз черв-5Іконка Комп ГейлІконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп Карлак. Той хто відкрив отримує ритуал Говорити з мертвими (не займає заготовлених заклять). Для інших персонажів книжка вже не відкриється, лише для того, хто відкрив її першим.

Прочитання книги відбувається в три етапи - кидок протидії Мудрість МС 10, 15 та 20. При цьому:

  • При повторному відкриванні книжки читання продовжується з місця де зупинилися.
  • Після третього етапу книга прив'язується (її не можна викинути, але її можна читати з підлоги, якщо її підіймає інший персонаж, то вона не прив'яжеться допоки не потрапить до сумки читача)
  • У разі хиби читання накладається прокляття:
    • Раз схибити Іконка ББ3 Дія Загальне Дебаф Шепіт божевілля
    • Два чи три Іконка ББ3 Дія Загальне Дебаф Лиховісне знання
  • Після завершення читання читач набуває стан Заборонені знання (навіть якщо провалив перевірки)
  • Окремі класи та персонажі мають альтернативні перевірки:

Третій Акт[]

Можна буде ще скористатися книжкою.

Advertisement