Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Таємничий артефакт (англ. Mysterious Artefact) — важливий сюжетний артефакт у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Багатогранний артефакт із чорного заліза, на якому пульсують вигравіювані руни. Усередині щось копошиться.

Отримання[]

Пролог
  • Артефактом володіє Тінесерда на початку гри.
  • Якщо Тінесерду було вбито, артефакт перемістисться до основного персонажа.
Акт 1
  • Якщо Тінесерду не було запрошено до гурту до моменту, коли голос Абсолют намагатиметься взяти під контроль головного героя та його супутників, вона «чарівним» чином з'явиться нізвідки з артефактом та врятує гурт від впливу Абсолют.
  • Якщо Тінесерди немає в поточному складі гурту на момент, коли голос Абсолют намагатиметься взяти під контроль головного героя та його супутників, артефакт переміститься до інвентаря основного персонажа та зробить те саме, що і в попередньому пункті.
  • Якщо Тінесерда присутня в поточному складі гурту на момент, коли голос Абсолют намагатиметься взяти під контроль головного героя та його супутників, артефакт залишиться у неї з аналогічними вище подіями.
  • Якщо ви навідріз відмовились брати Тінесерду до свого гурту в усіх випадках, де така опція була можлива, в кінці 1 Акту артефакт все одно опиниться в інвентарі гурту.
  • Якщо предмет опинився не у власності Тінесерди, вона не заперечуватиме і не вимагатиме його повернути. При цьому всі сюжетні ролики у таборі та інші події, з ним пов'язані, відбуваються незалежно від того, в чиїй він власності.

Застосування[]

Іконка ББ3 Стан Зв'язок Зв'язок

  • Ця реліквія зв'язана з поточним власником потужною аурою.
  • Прив'язані предмети неможливо перемістити з інвентаря.

Призначення[]

Таємничий артефакт є ключовим сюжетним предметом у грі. Його справжня назва, призначення та таємниці будуть відкриватися поступово під час проходження. Значна частина з'ясується під час відвідин Крешу Ї'ллік у Ружосвітному монастирі.

Іконка ББ3 Стат Опис
...артефакт має власну волю і сили захищатися.
Тінесерда

Оригінальна назва — Астральна призма, а призначення — прохід в Астральний вимір всередині неї. Цей артефакт являє собою призму з 20-ма гранями (ікосаедр) та викарбованими на них гліфами мови ґітьянкі.

Астральна призма має пекельне походження і була частиною угоди між таємничим дияволом (ймовірно Рафаелем) та першою королевою ґітьянкі, Влаакіт I. Артефакт водночас є в'язницею та навігаційним пристроєм, що веде у кишеньковий вимір всередині Астрального виміру, в якому Влаакіт CLVII ув'язнила Принца Комети, Орфея, сина справжньої лідерки народу ґітьянкі, Ґіт. На додачу до цього, призма випромінює особливе поле, що перериває псіонічні здібності ілітидів завдяки силам ув'язненого Орфея, звільняючи їх самих від впливу Абсолют, і це становить величезну загрозу для Великого Задуму та амбіцій Абсолют.

Історія[]

До початку подій гри[]

До Церкви Шар дійшли деякі чутки від супротивників, Секти Абсолют. В процесі збору інформації шарити дізналися про артефакт та його критично важливу здатність чинити опір зростаючому впливу Абсолют, цей вплив їх дуже лякав, тож вони дізнались місцезнаходження призми від ґітьянкі, попередньо піддавши їх тортурам. Наставники шаритської жриці Тінесерди відправилии її, щоб заволодіти артефактом та негайно повернути його до Брами Балдура. З чим вона в цілому впоралася.

Приблизно в той же час мізкожер, відомий під ім'ям Імператор, на борту навтилоїда вирушив зі схожою метою, повернути артефакт, і знайшов його раніше за інших. Взаємодія з призмою надала йому новий сенс існування — свободу волі — дозволивши опиратись телепатичному контролю Прамозку та стати вільним.

Втім, не все пройшло по плану для Тінесерди, коли її схопили та помістили на навтилоід мізкожерів, заразивши при цьому модифікованим пуголовком ілітидів, таким чином примусивши до мандрівки через виміри. Після подорожі через Авернус та Тінепад навтилоїд повернувся до Основного Матеріального виміру та розбився на континенті Фейрун, що в Торилі, на щастя — недалеко від Брами Балдура.

Згодом полювання на артефакт почали й інші зацікавлені групи, зокрема ґітьянкі Кіт'рак Восс за наказом Королеви Влаакіт CLVII, та троє обраних секти Абсолют.

Події гри[]

Пролог

Про артефакт можна дізнатись ще у пролозі, якщо звільнити Тінесерду, вона затримається, щоб забрати щось. Після падіння навтилоїда артефакт лежатиме поруч із нею на пляжі. Цей артефакт буде прив'язаний до неї і забрати його будь-якими способами буде неможливо (окрім вбивства звісно).

Акт 1, Табір гоблінів

При наближенні до Гірського перевалу X:? Y:? чи Спаплюженого храму у таборі X:? Y:?, а також до мосту X:? Y:? гурт почує голос Абсолют, що спробує взяти членів гурту під контроль, Іконка ББ3 Річ Таємничий артефакт Таємничий артефакт втрутиться та захистить гурт від його впливу (члени гурту набувають відповідний стан до довгого відпочинку). Якщо Тінесерда була в гурті, то артефакт певний час лишатиметься в неї, якщо ні — прив'яжеться до протагоніста, але це загалом мало на що впливає.

Акт 1, Табір (перед початком вечора)

В одну з ночівель у таборі між Тінесердою та Лей'зель виникне серйозна суперечка через артефакт, яку доведеться розбороняти ?Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Гейл?Іконка Комп КарлакІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Лейзель?Іконка Комп Тінесерда (залежить від розташування персонажів), варіанти:

Акт 2, Креш Ї'ллік

Під час відвідин крешу доведеться відвідати Інквізитора ґітів у його покоях, якому, звісно, багато відомо про Астральну призму. Це перший випадок, коли гравець може увійти всередину Астального виміру з допомогою цього артефакту. Виявиться, що таємничий гість, який з'являється у ваших снах, живе у цій призмі та контролює її силу. Втім, ким він є насправді, ви дізнаєтесь пізніше.

Акт 2, Табір перед Брамою Балдура

Під час останнього відпочинку перед містом, ви прокинетеся від голосу Абсолют та виявите, що на вас напали ґітьянкі. Треба буде швидко пройти в портал і ви знову опинитесь всередині призми. Гість зі снів виявиться мізкожером з іменем Імператор, а сила призми, як ви дізнаєтесь, походить від Орфея, ув'язненого в ній.

Акт 3, Перед вирішальною битвою

Коли будуть зібрані усі нетеритські камені, прохід в призму відкриється ще раз, і буде змога вирішити подальшу долю як Імператора, так і Орфея.

Фінал

У кінцевому підсумку артефакт стане неактивним, втративши силу після перемоги над Нетеритським мозком.

Примітки[]

  • У таборі частенько можна побачити як Тінесерда колупається в Таємничому артефакті, навіть якщо він їй більше не належить.
  • З артефактом можна взаємодіяти чи дослідити, але не можна відкрити.
Advertisement