Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Тархійський кодекс (англ. The Tharchiate Codex) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Надзвичайно потужні знання. Можуть містити прокляття.

Отримання[]

Знаходиться у Чародійському сховищі під «Чародійською всячиною» у Нижньому місті. Туди можна потрапити кількома способами:

  • Взаємодіяти з Книгою з застібками на книжковій полиці в офісі Толни Фоліантниці, що вверх сходами, і пройти через портал.
  • Натиснути Плетивну кнопку з написом «Сховище» на середньому рівні Рамазітової вежі.

Всередині сховища кодекс лежить у Секції Елмінстера. Щоб відчинити двері, спочатку треба знайти важіль у кінці Секції Срібнорукої, відкриваючи двері у такому порядку: Срібнорука, Втілення, Бажання. Також можна просто зламати замок на дверях закляттям Іконка ББ3 Закл 2 Стукіт Стукіт.

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Сторінки вкриті езотеричними символами й дивними рунами — деякі з них таємничі й незрозумілі, але інші — на диво знайомі. Вашу увагу привертає одна зі сторінок, де йдеться про давно втрачену книгу.]

Тейська некромантія

Деякі таємниці життя і смерті відомі лише червоним чарівникам. Для них абсолютно неприпустимо довіряти їх пергаменту — борони боги, щоб хтось негідний їх дізнався. Отже, хто берегтиме свої секрети краще за заздрісних мертвих духів?

Щоразу, розгортаючи «Тейську некромантію», ви ризикуєте потрапити в тенета духів і впасти в божевілля. Але мудрий мандрівник, що подорожує на межі між життям і смертю, відшукає в ній такі знання, що про них відомо лише кільком обраним смертним...

[Далі розповідається про ризики, пов'язані із читанням тексту, але також даються чіткі інструкції, як опанувати таємниці, сховані у фоліанті.]

Примітки[]

Читання книги провокує наступні ефекти і стани:

  • Накладає прокляття Іконка ББ3 Дія Загальне Дебаф Тархійське всихання (знижує Іконка ББ3 Здібність Статура статуру на 5). Це можна зняти закляттями Іконка ББ3 Закл 3 Зняти прокляття Зняти прокляття чи Іконка ББ3 Закл 5 Велике відновлення Велике відновлення.
  • Коли прокляття знято, ви отримуєте пасивну рису Іконка ББ3 Дія Загальне Лікування Тархійський кодекс: благословення, що надає стан Іконка ББ3 Закл 1 Удаване життя Тархійська снага (Іконка ББ3 Стан Тимчасові очки здоров'я 20 тимчасових очок здоров'я) відразу, а також один раз після кожного Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгого відпочинку. Персонажі з цим станом втрачають його відразу ж після використання послуги по зміні класу у Чахлого.

Після читання Тархійського кодексу ви можете прочитати останню сторінку книжки Іконка ББ3 Стат Невідомо Тейська некромантія та виконати протидію Іконка ББ3 Здібність Мудрість мудрістю (МС 20), щоб отримати можливість прикликати 4-ох упирів через Іконка ББ3 Закл 5 Танець смерті Танець смерті, один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.

Advertisement