Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

У грі Брама Балдура 3 представлено шість унікальних персонажів із власною історією, мисленням, взаємодією з навколишнім світом та відношенням власне до головного героя. Кожного з них гравець може запросити до своєї команди, проте на рахунок деяких доведеться спершу вирішити їх власні протиріччя.

Самобутні[]

Між тим, якщо ви вже власне граєте за одного з таких персонажів, то цілком логічно, що цей герой із супутника перетвориться у головного героя і його історію ви будете споглядати від першої особи.

Другорядні[]

Найманці[]

Є ще 12 персонажів, цілковито позбавлених сюжету та особистості, яких можна винайняти за 100 золота у Чахлого. Найманці насамперед допомагають заповнити потребу в персонажах з потрібною расою , зокрема Брінна Яснопісня має расу Іконка ББ3 Раса Піврослики Піврослики та Іконка ББ3 Риса Удача півросликів Удача півросликів робить її безальтернативно кращім крадієм до 11 рівня. Також найманці дозволяють тимчасово залучити персонажа з відповідним походженням для отримання більшої кількості очок натхнення.

Тимчасові[]

Є декілька персонажів, які тимчасово супроводжують гурт. Вони не стають частиною гурту, гурт не має доступу до вмісту їхнього інвентарю, але й місця в гурті вони не займають.

Галерея[]

Advertisement