Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Спіткання зі злом: про яг (англ. A Brush with Evil: On Hags) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Частина серії, присвяченої найсумнозвіснішим істотам Фейруна. З усього доробку пані Сут ця праця про яг зажила найбільшої популярності.

Отримання[]

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Уривок із книги "Спіткання зі злом: про яг" авторки Елізабет М. Сут.]

Шановні читачі, минуло багато часу з нашої останньої зустрічі. Мені хотілося б сказати, що я багато подорожувала, збираючи для вас матеріали та поради про боротьбу зі злом. Але це не так.

На жаль, я стала здобиччю зеленої яги.

Не хвилюйтеся, я жива та здорова. Але останні два роки я була її служкою. Колись я розповім вам, що трапилося зі мною в тій темній-темній клітці. Та не сьогодні.

Натомість я хочу попередити вас. Ми вже говорили про різновиди яг (нічні, зелені, морські) і про те, що з ними не варто жартувати. Але навіть попри всі мої дослідження, я ніколи по-справжньому не усвідомлювала, які вони насправді.

Яги — безжалісні створіння, що приваблюють жертв за допомогою чарів, обману, ілюзій та шантажу. Я це знала. Я багато разів нагадувала вам про це, шановні читачі. Але я не мала й гадки, наскільки сильним є їхній шарм, їхній притяг. Я ніколи не повірила б, що полюблю її. Що робитиму будь-що, аби потішити її. Вона повністю захопила мене, спокусивши моїми ж найбільшими мріями. Я вважала себе розумною, гадала, що зможу перехитрити її. Колись я здолала ґлабрезу, тож звісно, що я можу впоратися із зеленою ягою. І вона скористалася моєю самовпевненістю. А потім захлопнула пастку.

Яги насолоджуються стражданнями, тішаться, вигадуючи для "підопічних" нові тортури. І хоча мені пощастило втекти, я боюся, що будь-якої миті вона або одна з її сестер прийдуть по мене. Адже їхнє сестринство не пробачає навіть найменшої неповаги.

Тому я оголошую хибними всі мої попередні інструкції, усі мої рекомендації, як розмовляти та перехитрити ягу. Натомість, я дам вам лише одну пораду на випадок зустрічі з ягою: тікайте. І моліться, щоб вона не наздогнала вас.

Advertisement