Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Спустошений пляж (англ. Ravaged Beach) — місцина у грі Брама Балдура 3.

Тут протагоніст опиняється після падіння з навтилоїда. Одразу біля місця падіння лежить Тінесерда, яку можна привести до тями та одразу запросити доєднатися. Поцупити її артефакт можна навіть не намагатися, бо вона виявить спробу крадіжки навіть у разі успіху спритності рук.

  • Якщо ви на навтилоїді врятували Тенесерду з капсули, виконавши завдання Урятувати полонянку ілітидів, то Тінесерда буде вдячна вам, і це покращить відносини з нею на +10).
  • Якщо ви граєте за Лей'зель, недалеко від Тінесерди ви знайдете труп Лосііра. Нажаль він не пережив підіння навтилоїда. Оглянувши його тіло ви знайдете звичайну зброю та обладунки, а також Цілюще зілля та Сувій "Оживлення".

Пройшовши далі ви побачите риболовну пристань ( Х:304 Y:270,), на якій можна зібрати трохи провіанту та знайти книгу "Співанки про Сучу Королеву". Поряд лежить труп понівеченого рибалки обшукавши який ви знайдете надушений лист. З листа ми дізнаємось, що рибалку звали Сай, а цей лист написала йому жінка, Анна, яка його кохає, і чекає на нього.

Якщо пройти далі на північ по карті, то можна побачити Древне рунічне коло "Порослі руїни", а також вхід до моторошної крипти. Що пройти до крипти, треба відчинити древні двері за допомогою відмички, яку можна знайти поряд в дерев'яній бочці. Для цього треба буде пройти перевірку спритності рук (складність 20).

Advertisement