Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Спритність рук (англ. Sleight of Hand) — навичка у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Моторні пальці. Крадіжка речей.
Допомагає розбиратися з замки, пастками та кишенями.

Кишенькові крадіжки[]

Межа складності крадіжки залежить від ваги та цінності речі, яку будуть намагатися вкрасти, а ще від персонажа в якого її крадуть. При спробі вкрасти відображається значення кістки, яке потрібно викинути для успіху. Зауважимо:

  • Значення можуть бути навіть від'ємними та більшими за 20, але це розрахункові значення, при цьому:
    • Мінімальне практичне значення це 2 - бо 1 це вже критичний промах. такі крадіжки будуть будемо називати мінімально-небезпечними. Базовий шанс попастися 1/20.
    • Значення більше 20 теж мало цікавлять, бо 20 - це вже критичний успіх, але тут є виключення, бо частина підсилень не береться до уваги при розрахунку (див нижче)
  • Значення кидка враховую бонус спритності та спеціалізації, але наведено без врахування Іконка ББ3 Замов Направляння Направляння та ефекту Іконка ББ3 Перстень А+ Перстень «Дар перевертня». Вони підіймають рівень мінімально-небезпечної крадіжки до 4.
  • Зменшити ризик попастися при мінімально-небезпечній крадіжці можна за допомогою:
    • Іконка ББ3 Риса Удача півросликів Удача півросликів (Іконка ББ3 Раса Піврослики Піврослики) — автоматичне перекидання кістки при випаданні одиниці
    • Переваги від спорядження Іконка ББ3 Рукавиці злодійства Рукавиці злодійства чи або закляття Іконка ББ3 Закл 2 Котяча грація Котяча грація
    • Повторного кидання кістки при хибі перевірки від загальної риси Іконка ББ3 Риса Удача перевага Щасливець
  • Іконка ББ3 Клас Пройдисвіт Пройдисвіт з 11 рівня не може викинути менше 10 при перевірці спеціалізації. Відповідно рівень крадіжка з рівнем 10 (або 12 з обома посиленнями є гарантованою).

Бардівське надхнення діє лише один раз, але теж може бути корисним якщо треба викрасти конкретну річ, наприклад у персонажа, якій не торгує.

Ефекти які дають спеціалізацію на крадіжках (Іконка ББ3 Дія раси Астральні знання Астральні знання: спритність, Іконка ББ3 Дія класу Знання віків Знання віків: спритність) не мають практичної користі, оскільки немає сенсу використовувати персонажа із бонусом від спеціалізації, якщо можна використовувати персонажа із подвійним бонусом від спеціалізації.

Швидкий початок[]

Із самого початку гри, аж до отримання 11 рівня Іконка ББ3 Раса Піврослики Піврослики (Іконка ББ3 Риса Удача півросликів Удача півросликів) є безальтернативно найкращими крадіями, які забезпечують доступ до необмежених грошей. Для цього завжди можна узяти найманця Брінну Яснопісню, для цього потрібно:

  1. Знайти Чахлого в Моторошній крипті
  2. Відбиваємо напад на Смарагдовий гайІконка ББ3 Рукавиці сили Рукавиці сили +1 до спритності рук, (у гаю є швидкоплинні події, не забуваємо виконати їх)
  3. Винаймаємо Брінну Яснопісню за 100 золота та ще 100 змінюємо клас:
  4. Підбираємо Іконка ББ3 Амулет Срібний кулон Срібний кулон X:152, Y:366 на на верховині поруч неподалік від виходу з гаю — замовлення є в Тінесерди, але це дозволить їй накладати Іконка ББ3 Закл 2 Котяча грація Котяча грація, це ще зменшить імовірність попастися, а імовірність попастися на мінімально-небезпечній крадіжці буде усього 1/160000..
  5. Підбираємо Іконка ББ3 Перстень Е+ Перстень контрабандиста X:58 Y:515 на березі річки під Високим трактом
  6. Добуваємо Іконка ББ3 Перстень А+ Перстень «Дар перевертня» у Дивного вола в Печері. Якщо хочемо саме викупити перстень, то спершу треба трохи накрасти грошей.

Здійснення крадіжки[]

Для крадіжок використовуємо двох персонажів Купець та Крадії:

  1. Торгівля з об'єктом:
    1. Переходимо режим бартеру
    2. Даруємо об'єкту золото для покращення ставлення (якщо маємо досить золота)
    3. Купуємо речі які нам треба, але їх не можна поцупити з мінімальним ризиком.
    4. Розділяємо золото на менші купки (це саме можна робити для сувоїв, еліксирів тощо, якщо увесь пак не можна потягнути з мінімальним ризиком).
      • Для ділення золота затискаємо Shift та тягнемо на першу річ в інвентарі торгівця, це дозволяє розділяти стос.
      • Після певної кількості розділень це може припинити працювати, решта золота буде не відокремлюватися, а додаватися до іншого стосу, тоді треба почати перетягувати вже на наступний предмет.
    5. Закриваємо меню торгівлі
  2. Сам злочин
    1. Торгівець знову починає розмову з об'єктом (якщо вона завершилась).
    2. Змінюємо персонажа на крадія
    3. Вмикаємо покроковий режим (щоб не скінчилося Іконка ББ3 Замов Направляння Направляння та випадковий свідок не повернувся в наш бік)
    4. Застосовуємо Іконка ББ3 Замов Направляння Направляння на крадія.
    5. Крадії використовує Іконка ББ3 Дія класу Скрадання додаткова Кмітлива дія: скрадання щоб мати дію для виконання крадіжки.
    6. Обкрадаємо персонажа — цупимо речі, які вимагають кидок кістки рівний мінімально-небезпечному (якщо зробили усе що треба, це 4 та менше)
    7. Закриваємо меню крадіжки
  3. Уникнення відповідальності
    1. Виводимо крадія та решту гурту на безпечну відстань
    2. Завершує розмову та уходимо від об'єкта
    3. Навіть якщо об'єкт наздожене купця та запитає про крадіжку, то можна сказати, що нічого не крали — завжди відпускали (головне не привести об'єкти за собою до крадія)
    4. Після того як об'єкт покрутиться та заспокоїться він стає безпечним для крадія
  4. Після Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгого відпочинку товари та золото у торговців оновивлюється.

Подальший розвиток[]

  • Треба отримати Іконка ББ3 Рукавиці злодійства Рукавиці злодійства (вага їхнє отримання можна провалити) — дозволяє не витрачати чарунки на Іконка ББ3 Закл 2 Котяча грація Котяча грація, хоча їх і доведеться вдягати замість рукавичок на +1 до спритності рук.
  • При отриманні загальних рис є сенс максимально підіймати спритність що збільшить розмір того, що можна красти з мінімальним ризиком, це краще ніж Іконка ББ3 Риса Удача перевага Щасливець бо шанс попастися і так вже мізерний.

Після отримання 11 рівня Іконка ББ3 Клас Пройдисвіт Пройдисвіт раса крадія вже неважлива, тому можна передати це комусь іншому, наприклад Астаріону, а Брінну Яснопісню перевести на іншу допоміжну роль, де це важливо, як то алхіміка.

Зрештою можна буде гарантовано виконувати любу крадіжку, оскільки межа складності будь-якої перевірки не може перевищувати 30.

Зламування замків[]

Для використання вміння потрібно мати Іконка ББ3 Річ Відмички Відмички. У разі успіху відмички зберігаються, у разі хиби - втрачаються. Можна пробувати стільки разів на скільки вистачить відмичок.

Знешкодження пасток[]

Механіка схожа на зламування замків, але перед знешкодженням пастки її треба виявити. Для використання вміння потрібно мати Іконка ББ3 Річ Інструменти знешкодження Інструменти знешкодження. У разі успіху інструменти зберігаються, у разі хиби — втрачаються. Пастки які приводять пастку в дію спрацьовують при хибній спробі знешкодження.

Advertisement