Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Спорядження (англ. Equipment) — категорія предметів у грі Брама Балдура 3.

Спорядження представляє собою всі предмети, які гравець може надягти на себе, щоб отримати певні переваги в бою, або ж просто змінити візуальну складову.

Обладунки[]

Персонаж може носити обладунки, якщо має відповідну спеціалізацію для них. У разі, якщо її не має, він отримує штрафи, як правило — неможливість проказувати закляття.

В грі є три типи обладунків:

  • Іконка ББ3 Спорядж Легка броня Легкі обладунки — такі обладунки мають відносно невеликий Іконка ББ3 Стат Рівень захисту Рівень захисту, проте отримують бонус до нього від Іконка ББ3 Здібність Спритність спритності і не заважають Іконка ББ3 Дія класу Скрадання додаткова скрадатись, що робить персонажа менш помітним.
  • Іконка ББ3 Спорядж Середня броня Середні обладунки — ці обладунки мають достатньо високий Іконка ББ3 Стат Рівень захисту Рівень захисту, проте отримують обмежений бонус до нього (макс +2) від Іконка ББ3 Здібність Спритність спритності і частково заважають Іконка ББ3 Дія класу Скрадання додаткова скрадатись.
  • Іконка ББ3 Спорядж Важка броня Важкі обладунки — для цих обладунків передбачено високий Іконка ББ3 Стат Рівень захисту Рівень захисту, проте вони не отримують бонус до нього від Іконка ББ3 Здібність Спритність спритності і заважають Іконка ББ3 Дія класу Скрадання додаткова скрадатись.

Варто зазначити, що обладунками вважаються також деякі шоломи, рукавиці і чоботи, якщо вони потребують спеціалізації в певному типі обладунків.

Одяг[]

  • Іконка ББ3 Стат Одяг Одяг — це тип спорядження, який не потребує спеціалізації, а тому і має базовий Іконка ББ3 Стат Рівень захисту Рівень захисту, втім для деяких класів (Іконка ББ3 Клас Монах Монах, Іконка ББ3 Клас Варвар Варвар) це компенсується наявними пасивними рисами, а для магічних класів (Іконка ББ3 Клас Чародій Чародій, Іконка ББ3 Клас Чарівник Чарівник) — захисними закляттями.
  • Іконка ББ3 Стат Вбрання Вбрання для табору — це особливий тип спорядження, який не розрахований для бою, а лише змінює зовнішній вигляд персонажа.

Зброя[]

  • Іконка ББ3 Спорядж Проста зброя Проста зброя — зброя, яка має відносно невелику ефективність, проте вона доступна переважній більшості ігрових класів та рас.
  • Іконка ББ3 Спорядж Військова зброя Військова зброя — більш потужні варіанти зброї, втім доступні лише обмеженим класам і расам.

Інструменти[]

  • Іконка ББ3 Спорядж Музичний інструмент Музичний інструмент — музичні інструменти, для перфомансу перед глядачами. Грати на них може будь-хто, проте якість гри залежить від навички Іконка ББ3 Навичка Артистичність Артистичність.
  • Іконка ББ3 Довбня Смолоскип Смолоскипи — джерела світла у темних місцях і підземеллях, подекуди без них не обійтись, навіть якщо маєш Іконка ББ3 Риса Темнозір Темнозір.

Аксесуари[]

Аксесуари забезпечують додаткові можливості в бою, та лише окремі з них потребують спеціалізації і тому вважаються обладунками.

  • Іконка ББ3 Стат Шоломи Головні убори — різноманітне вбрання на голову (обручі, капелюхи, маски, шоломи).
  • Іконка ББ3 Стат Рукавиці Рукавиці — одяг для рук (рукавиці, поручі).
  • Іконка ББ3 Стат Чоботи Чоботи — одяг для ніг (чоботи, взуття).
  • Іконка ББ3 Стат Плащі Плащі — накидки за спину.
  • Іконка ББ3 Стат Персні Персні — аксесуари для рук, по одному на кожну. Є як корисні варіанти, так і прості дрібнички на продаж.
  • Іконка ББ3 Стат Амулети Амулети — аксесуар на шию. Є як корисні варіанти, так і прості дрібнички на продаж.
Advertisement