Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Списи (англ. Spears) — різновид універсальної простої зброї. Нижче приведені базові атрибути, властиві більшості списів, втім особливі і магічні варіанти можуть суттєво відрізнятись. Найбільш звичайна і не магічна версія цієї зброї — Спис.

Характеристики[]

Шкода одноручного стилю
Іконка ББ3 Кістка 1d6 фіз 1к6 Іконка ББ3 Шкода колюча колольна + Модифікатор СИЛ
Шкода дворучного стилю
Подробиці
Іконка ББ3 Стат Дальність Дальність: 1.5 м
Іконка ББ3 Стат Дворучне Універсальне
Іконка ББ3 Стат Метальне Метальне
Іконка ББ3 Стат Занурення Можна занурити
Іконка ББ3 Стат Обмеження Двозбройний стиль неможливий

Дії[]

Іконка ББ3 Стат Спеціалізація Якщо екіпіровано в основну руку, спеціалізація на цій зброї розблоковує:

Список списів[]

Назва Поси-
лення
Ціна Вага Особливе
Звичайні:
Іконка ББ3 Спис Вила
Вила
Іконка ББ3 Стат Ціна 16 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Немає
Іконка ББ3 Спис
Спис
Незвичні:
Іконка ББ3 Спис Щербатий спис
Щербатий спис
Іконка ББ3 Стат Ціна 330 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Іконка ББ3 Спис Щербатий спис Болісне лезо: Поранені істоти можуть отримати Іконка ББ3 Ефект Завада заваду для Іконка ББ3 Стат Протидія кидків протидії Іконка ББ3 Здібність Статура статурою.
Іконка ББ3 Спис Блискавковий штрикач
Блискавковий штрикач
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 65 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Іконка ББ3 Спис Блискавковий штрикач Шокове жало: Влучний удар має шанс Іконка ББ3 Замов Шоковий хват шокувати ціль.
Іконка ББ3 Спис Блискавковий штрикач Метання: блискавкова шкода: Додатково завдає 1к4 Іконка ББ3 Шкода блискавкова блискавкової шкоди, у разі влучання в ціль.
Іконка ББ3 Спис +1
Спис +1
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 400 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Немає
Іконка ББ3 Спис Провідник Вартового
Провідник Вартового
Іконка ББ3 Стат Ціна 200 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Іконка ББ3 Спис Провідник Вартового Обіцянка смерті: Якщо атака списом не влучає в ціль, нападник отримує Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу для наступного Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидка атаки по цілі.
Іконка ББ3 Спис Бачення Абсолют
Бачення Абсолют
Іконка ББ3 Стат Ціна 330 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Іконка ББ3 Спис Бачення Абсолют Темна ніч: Шанс Іконка ББ3 Стан Сліпота засліпити ціль, що провалить Іконка ББ3 Стат Протидія кидок протидії Іконка ББ3 Здібність Спритність спритністю. Завдає додатково 2к6 Іконка ББ3 Шкода колюча колольної шкоди істотам, що мають багато очей.
Рідкісні:
Іконка ББ3 Спис +1
Пекельний спис
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 190 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Іконка ББ3 Спис +1 Пекельна зброя: Влучивши, вказана істота додатково завдає 3 Іконка ББ3 Шкода отруйна отрутної шкоди і може Іконка ББ3 Стан Отруєння отруїти ціль.
Іконка ББ3 Спис
Спис Ночі
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 190 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Іконка ББ3 Спис Ночі Селуне Благословення Шар: Якщо на то воля Шар, цей спис уб'є Нічну Пісню.
Легендарні:
Іконка ББ3 Спис Ночі Селуне
Спис Ночі Селуне
+3 Іконка ББ3 Стат Ціна 640 Іконка ББ3 Стат Вага 1.35 Іконка ББ3 Спис Ночі Селуне Благословення Селуне: Дає Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу на Іконка ББ3 Стат Протидія кидки протидії Іконка ББ3 Здібність Мудрість мудрістю та Іконка ББ3 Стат Перевірка перевірки Іконка ББ3 Навичка Відчуття відчуття.
Іконка ББ3 Риса Темнозір Темнозір: Дозволяє бачити у темряві на відстані до 12 м.
Іконка ББ3 Закл 2 Місячний промінь Місячний промінь: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] застосовується як закляття 3-го рівня, один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок.
Іконка ББ3 Замов Танок вогників Місячні світляки: застосовується як замовляння, один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок.
Іконка ББ3 Спис Ночі Селуне
Вечірній спис Шар
+3 Іконка ББ3 Стат Ціна 640 Іконка ББ3 Стат Вага 2.7 Іконка ББ3 Спис Ночі Селуне Благословення Шар: Коли ви обмежено або погано видимі, виконуєте Іконка ББ3 Стат Протидія кидки протидії з Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагою. Зброя завдає додатково Іконка ББ3 Кістка 1d6 фіз 1к6 шкоди обмежено або погано видимим створінням.
Іконка ББ3 Спис Ночі Селуне Невразливість до сліпоти: Носія неможливо Іконка ББ3 Стан Сліпота засліпити.
Іконка ББ3 Закл 2 Пітьма Пітьма Шар: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок.
Advertisement