Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Підморок (англ. Underdark) — місцина у грі Брама Балдура 3.

Іконка ББ3 Річ Древнє рунічне коло Рунічні кола:

Після стрибку з Шепітної глибині поруч буде два мінотаври по 75 ОД.

Якщо знищити по одному виду небезпечних грибів Іконка ББ3 Стат Натхнення Чужинець Іконка ББ3 Походж Чужинець Карлак · Сіна'зіт Галсін · Ельдра Лутрінн "Гриби є за що любити"

Аванпост селунітів[]

Поранений мінотавр рухається у напрямку від вас. Якщо нічого не зробити, то його вб'ють промені від статуй Селуни. Якщо увімкнути покроковий режим, то його легко наздогнати та забити - 75 ОД.

Щоб потратити всередину можна стрибнути на скелю праворуч від входу. Щоб уникнути шкоди при забіганні на міст можна скористатися покроковим режимом.

(X:167, Y:-247) Приховані двері Іконка ББ3 Навичка Відчуття Відчуття МС 15 Скриня з пасткою (Помітити Іконка ББ3 Навичка Відчуття Відчуття МС 10), знешкодження МС 15.

Глипач та Дроу[]

Праворуч від аванпосту селунітів є будуть скам'янілі дроу. Якщо пройти повз них, то вискочить Глипач, якій заскочить гурт зненацька та почне залучати дроу на свій бік.

Порада: Для кращої позиції можна атакувати дроу із відстані, це теж призведе до появи Глипача, але бій почнеться не одразу та гурт буде подалі від дроу. Можна вбити одного з дроу (покроковий режим стане у нагоді), а ще Глипач полетить до гурту та битиметься здебільшого сам.

Після забиття Глипача буде розмова з дроу, які потім нападають. Починається завдання про адамантинову ковальню.

З Іконка ББ3 Стат Невідомо Умалок пам'яті можна взаємодіяти - покаже адамантинову кузню.

рохід далі ускладнено через отруйні випари, але їх можна оминути стрибаючи через прив'язану скелю, одразу за нею може бути Бруля.

Бруля[]

Страховисько Бруля може вилізти з під землі в різних місцях, при цьому гра переходить в покроковий режим. Треба уникати місця де вона вистрибне та по можливості розосередитися та скрадатися, щоб заскочити їз зненацька. Як варіант заходити одним персонажем, бо може одразу збивати з ніг, такому персонажу можуть допомогти підвестися та відійти.

Потенційні місця появи:
  • (X:87, Y:-227)
  • X:-30 Y:-191)

Винагорода — 150 ОД та Іконка ББ3 Одяг Кровожерне вбрання Кровожерне вбрання.

(X:81, Y:-209) За павутиною буде:

(X:116, Y:-190) Іконка ББ3 Довгий меч +1 Фалар Алуве стирчить з каменю.

  • Сила МС 15 - витягує меч з каменю.
  • Релігія МС 15 - ??, хиба - інші варіанти доступні.

Занепале селище[]

Тут дверґарській раболов Ґех Вугіль влаштував свою засідку. Якщо побалакати з ним та отримати інформацію по завданню Знайти втрачені чоботи, це дозволить без перевірок побачити та забрати чоботи в гномки у Гроті Чорнозера.

У селищі є човен, яким можна пливти до Темногорна.

Здобич

  • (X:71, Y:-186) на трупі страченого глибинного гнома лежить Іконка ББ3 Короткий меч +1 Короткий меч першої крові

Грот Чорнозера[]

Тут розташована колонія міконідів. При наближенні до входів (X:114, Y:-127) та (X:??, Y:-??) почнеться розмова з міконідами та таємничим голосом їхнього суверена, варіанти:

Біля гроту є гніздо X:138, Y:-122) до якого можна застрибнути та відкрити скриню Іконка ББ3 Стат Натхнення Чужинець Іконка ББ3 Походж Чужинець Карлак · Сіна'зіт Галсін · Ельдра Лутрінн "Зозуля-розумниця"

Вартова брама[]

(X:55, Y:-88) Відчуття МС 10 - прихована вартова брама - після виявлення її можна просто зламати (краще коли ніхто не бачить, щоб не втратити схвалення). Усередині 40+40 ОД. Іконка ББ3 Шолом Сутінь Мензоберранзана Сутінь Мензоберранзана та Іконка ББ3 Стат Невідомо Спарювання ф'юхів

Тулла[]

(X:82, Y:-98) Помирає від отрути. Авто Іконка ББ3 Навичка Природа Природа МС 7 -

  1. Після Іконка ББ3 Навичка Обстеження Обстеження МС 10 - можна забрати Іконка ББ3 Чоботи швидкості Чоботи швидкості Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп КарлакІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Тінесерда Іконка ББ3 Стат Натхнення Злочинець Іконка ББ3 Походж Злочинець Вер'ілл Венкіїр, не буде бійки, фатальних наслідків наче немає.
  2. Вилікувати отруту - 25 ОД.

Дерріт Костоплащ[]

Розпочинає завдання Знайти грибника.

Блурґ[]

Якщо розповісти про паразити, то з'явиться його друг мізкожер Омелуум та виконавши його завдання можна отримати дію Іконка ББ3 Сила ілітида Інстинкт виживання Інстинкт виживання.

Галявина з вибуховими грибами[]

Знаходиться трохи північніше шляху від Грота Чорнозера до Улоговини жаху Тут виконується завдання Знайти грибника. Карлик в оточенні вибухових грибів. При наближенні до (X:20, Y:-82) починається розмова.

  • Може допомогти Іконка ББ3 Стат Невідомо Сувій "Маревний крок", якій треба ще докинути Іконка ББ3 Здібність Сила Сила МС 10. Якщо сказати Знаєш, а сувої нині не дешеві, то Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Астаріон?Іконка Комп Вілл?Іконка Комп Гейл?Іконка Комп Тінесерда але на винагороду це не вплине — Іконка ББ3 Стат Невідомо Сувій "Невидимість". В його торбі таких два, якщо дістати її не зачепивши гриби, то буде більше здобичі (стрибок з перебіжкою у покроковому режимі стануть в нагоді).

За полем є Іконка ББ3 Річ Шляхтоніжка Шляхтоніжка, а ще 8 Іконка ББ3 Стат Невідомо Свічка Лотр, (X:-10, Y:-67) Іконка ББ3 Навичка Виживання Виживання МС 20 - дуже скромний здобуток

(X:71, Y:-253) Можна прострибати по грибах нагору. Там буде одне грибне коло (відьомське коло), яке відкриває шлях вниз. Використання відьомського кола дасть Іконка ББ3 Стат Натхнення Чужинець Іконка ББ3 Походж Чужинець Карлак · Сіна'зіт Галсін · Ельдра Лутрінн "Ходіння по повітрю". Нагорі можна пройти крізь скелю (X:86, Y:-274) — 80 ОД, там буде ще одне коло, яке веде до Сонячних улоговин (після знаходження відповідного кола в порослому тунелі буде вести до кола в тунелі).

Улоговина жаху[]

Тут росте Шептодрево, яке охороняють:

  • агресивний дроу Філро Забутий - 75 ОД
  • 4 Гакожахи по 40 ОД.

Здобич:

Магічна вежа[]

Охороняється магічними турелями, при наближенні до їхньої зони ураження вмикається покроковий режим. Деталі у підстатті.

Скарби[]

Advertisement