Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Підземний прохід (англ. Underground Passage) — місцина у грі Брама Балдура 3.

При вході з боку саморобної в'язниці чи лісу буде пастка "Вартова статуя", яка дуже боляче б'є. Відключити її можна вже під час бою натиснувши на руну ведмедя (або орла, вони підсвічується синім кольором).

В переході ми також бачимо гоблінів які готують набіг на гай. Навіть якщо ви звільняєте Саззу, гобліни все одно вас атакують:

  • Воїн Ґреш, 2 рівня — 15 ОД
  • Гостроока Гурза, 2 рівня — 15 ОД
  • Розвідник Торрак, 1 рівня — 15 ОД
  • Розвідниця Чирва, 1 рівня — 15 ОД

До зони найзручніше заходити з боку Бібліотеки анклаву, бо тоді можна безпечно вимикати усі руни та атакувати гоблінів з висоти. Відкрити відповідні двері зможе Іконка ББ3 Шолом Ключ прадавніх Ключ прадавніх (треба вбити Неті) або Іконка ББ3 Закл 2 Стукіт Стукіт.

Фіндал[]

На підлозі лежить піврослик Фіндал. Якщо вилікувати — 10 ОД та Іконка ББ3 Стат Натхнення Народний герой Іконка ББ3 Походж Народний герой Вілл · Мінск Дантон. Лікувати краще після бою, бо інакше він вступить у бій на боці гурту та найімовірніше сконає. Оскільки він має одиницю здоров'я то легко гине від шкоди по площі. Поки він без тями можна поцупити Іконка ББ3 Шолом Ключ прадавніх Ключ прадавніх, якій відкриває двері до Бібліотеки анклаву. Якщо після порятунку атакувати та вбити — 15 ОД.

Якщо привести Фіндала до тями коли поруч буде Сааза, то треба пройти перевірку Іконка ББ3 Навичка Обман Обман АБО Іконка ББ3 Навичка Залякування Залякування АБО Переконливість] МС 15 — якщо пройшли, то Фіндал піде до гаю. Живий і щасливий. Якщо ні, можете переключити зброю на "Несмертельний удар" після відпочинку піврослик отямиться і не буде ворожим.

Руни та скарби[]

В печері є ще дві пастки с табличками, руна орла знаходиться за координатами X:-434 Y:-203, щоб натиснути на неї краще залізти по скелі нагору. Руна вовка знаходиться внизу X:-457 Y:-184, туди треба стрибати. Відключивши всі руни, біля руни вовка ви зможете спокійно обшукати труп людини. У нього в кишені ви знайдете Іконка ББ3 Стат Невідомо Обвуглений ключ. Піднявшись вище ви пройдете швидку перевірку Виживання (МС 12), якщо успішно - побачите насип, викопаєте скриню. До речі, навіть якщо ви не пройшли перевірку, якщо використати лопату на цьому місці, то ви викопаєте скриню.

X:-424 Y:-203 скриня з пасткою (Іконка ББ3 Навичка Відчуття Відчуття МС 10 - щоб побачити пастку). Пастка підриває діжки, тому для знешкодження можна забрати діжки чи переставити скриню подалі. Скриню відкриває Іконка ББ3 Стат Невідомо Обвуглений ключ відкриє скриню. У скрині Іконка ББ3 Палиця Сильце природи Сильце природи.

Advertisement