Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Про протиотрути (англ. On Antidotes) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
2-й том серії «Основи алхімії» за авторством Гаскінна Зесілафіна, знелущеного драконича, чиє життя було сповнене скрутою, болем та шляхетною самовідданістю.

Отримання[]

Знаходиться у Покоях друїдів X:-445 Y:-7. Містить рецепт зілля Іконка ББ3 Зілля Протиотрута Протиотрута.

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Через глибоку складку в корінці книга постійно відкривається на одному конкретному рецепті. Охайною рукою хтось підписав його в куточку як «протиотрута до всіх знаних зіль».]

Оце воно. Рецепт, що підбив мене до рішення оприлюднити мої записки. Комусь історія не здасться цікавою, але я запишу її для нащадків (пропустіть за потреби й переходьте до припису).

Я саме сидів у «Ельфоспіві», сьорбав своє улюблене гаряче какао, тепло якого відганяло біль з моїх обдертих рук. У двері забрело людське дитинча, хворе, мов простигле щеня. Усі інші відвідувачі виявили співчуття, але ні в кого не вистачало грошей на ліки для чужої дитини.

Тоді ж як потрібні складники вільно лежали на кухні. Кожен із присутніх міг би врятувати те маля, але тільки один я був на те спроможний. Я відчув себе злочинцем.

РЕЦЕПТ пляшечки протиотрути

Потрібні витяжки:
— Солі полину
— Суспензія жабокової лисички

Метод:
Мало-помалу засипати сіль у суспензію. Розмішувати за годинниковою стрілкою, аж до «жувкої» консистенції конкокту. Суміш може позеленіти злегка, але це чисто косметичний ефект, що не впливає на дієвість протиотрути.

Пам'ятаймо, як звично:
Маєш сумнів алхімічний —
Правило згадай помічне:
Складник потроюєш,
Витяжку настоюєш.

Advertisement