Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Про Патрача (англ. Regarding the Slayer) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Цю книгу окутує спокусливий аромат паперу та чорнил.

Отримання[]

Дає Воло у таборі в 3-ому акті після чергового спасіння.

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
Хоча це дитя Баала щосили відкидає дар нечестивої крові, схоже, із зашморгу Баала так легко не вирватися. Тепер жорстокий бог ниспослав їм свого Патрача, звіра і провісника. Перетворення на Патрача ламає розум так, як його ніколи не зламають мої тортури. Я переконався в цьому під час експериментів над полоненим дитям Баала. Я намагався видобути якомога більше його дарів, але нащадок перетворився на Патрача.
Схоже, його прикликає чиста божественна лють, яку смертним несила осягнути. Коли дитя Баала догоджає Володарю своєю люттю, той ніби сходить на свого нащадка, як на власного аватара. Попри все те, що нащадку Баала зі Свіческита вдалося зробити для подолання Саревока, схоже Батько справді виказує свою любов до них, особисто втручаючись у їхню долю.
Можливо, якщо я й надалі поглинатиму Божественну Сутність, видобуту із дитя Баала, то зрештою Баалова магія наповнить мою кров, і я змушу бога повірити в те, що я справді його роду. І тоді я сам спробую підкорити звіра.
Далі в книзі наводяться докладні описи експериментів Іреніка, а також його спроб перетворитися на Патрача.

Примітки[]

  • Надає усім персонажам пасивну рису Іконка ББ3 Книга розкішна А Розуміння патрачів після читання.
  • Надає Іконка ББ3 Дія класу Пронизливе гарчання (патрач) Пронизливе гарчання Темній Жазі, якщо він/вона отримали змогу перевтілюватись на Іконка ББ3 Дія класу Патрач Патрача.

Advertisement