Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Пригоди на Морі Опалих Зірок (англ. Adventures on the Sea of Fallen Stars) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Цю книгу окутує спокусливий аромат паперу та чорнил.

Отримання[]

  • Дім Лори у Нижньому місті X:-64 Y:-91

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Збірка оповідань про легендарних піратів Забутих Королівств. Зсередини на обкладинці підпис: «З любов'ю, дядько Тім Двопалий.»]

Ґрейсі Надгробок приставила свою шаблю до шиї лихого лорда Баклера.

«Твої посіпаки годують риб. Твої кораблі пішли на дно. Звільни народ Вічновію, і я збережу твоє жалюгідне життя!»

Лорд Баклер почервонів від гніву, але він знав, що програв. Тому схилив голову й віддав Ґрейсі ключ від таємного острову Вічновію.

Радісний народ проголосив Ґрейсі своєю королевою! І хоча вона разом із хвацькою командою і надалі борознила моря на своєму кораблі на ім'я «Свобода», острів став для неї справжнім домом. Після смерті Ґрейсі команда поховала свою капітанку на острові, як та й заповідала, а ключ вкинули в безмежні обійми Амберлі, щоби більше ніхто й ніколи не приніс на Вічновій біль і страждання, як колись це зробив лихий лорд Баклер.

Попри те, що Ґрейсі давно вже немає на світі, подейкують, що червоні вітрила «Свободи» досі можна побачити на обрії за мить до сходу сонця.

Advertisement