Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Прерогатива дуелянта(англ. Duellist's Prerogative) - легендарна рапіра у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Клинок, якого Лорі подарувала її матір, Ленора Блискавка. Приймаючи її виклик, супротивники Ленори до останнього сподівалися, що це прізвисько вона отримала через якусь особисту пригоду з грозою, та швидко усвідомлювали свою помилку, коли її клинок оживав і пурхав так стрімко, що за ним годі було встежити оком.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Рапіра Прерогатива Дуелянта Елегантний дуелянт: Якщо неосновна рука пуста, ваші атаки з результатом кидка 19 стають критичними, а також ви отримуєте одне додаткове Іконка ББ3 Ресурс Реагування реагування за хід.
  • Іконка ББ3 Рапіра Прерогатива Дуелянта Висушливий поріз: Після удару ворога рукопашною зброєю, ви витратите Іконка ББ3 Ресурс Реагування реагування, щоб завдати додаткової некротичної шкоди, рівному вашому бонусу спеціалізації.
  • Іконка ББ3 Закл 1 Насильний двобій Виклик на дуель: Кинути ворогу виклик атакувати лише вас і завдати цілі кровотечу.
  • Іконка ББ3 Дія класу Ентузіазм дуелянта Ентузіазм дуелянта: Як дуелянт ви можете виконати додаткову рукопашну атаку, якщо не б'єтеся зі зброєю в обох руках.

Дії зі зброєю[]

Іконка ББ3 Стат Спеціалізація Якщо екіпіровано в основну руку, спеціалізація на цій зброї розблоковує:

Отримання[]

Акт 3

Нагорода за завершення завдання Урятувати Ванру.

Advertisement