Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Перстень «Дар перевертня» (англ. Shapeshifter's Boon Ring) — незвичний перстень у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
"Я талановитий перевертень, атож. Можу перетворити худе тіло на товсте. Мені потрібно лише вдосталь м'ясних пирогів і глінтвейну." — підслухано в шинку в Кинджаловому Броді

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Перстень А+ Дар перевертня: Змінивши подобу або замаскувавшись, ви отримуєте бонус Іконка ББ3 Кістка 1d4 фіз 1к4 до всіх Іконка ББ3 Стат Перевірка перевірок здібностей.

Отримання[]

Акт 1
  • Трофей з Дивного вола в Гаю друїдів. Вбивство вола тут не дасть вам Іконка ББ3 Шолом Хладополий капелюх Капелюх вогняної проникливості.
    • Можна виторгувати перстень, якщо спершу зіпсувати репутацію, а потім запропонувати йому подарунок, тоді перстень буде доступний в меню торгівлі. При атаці на вола агресивними стають інші воли та їхній наглядач, а ще Кел, Ролан та Лія (якщо ви з ними не побалакали, бо вони тоді йдуть з цього місця). Перемогти вола не забивши не вийде (бо навіть при нанесенні несмертельного удару під ним з'являється кислотний гліф, якій доб'є його). Як варіант можна відокремити одного персонажа та дати волам його забити, після чого воскресити.
Акт 2
  • Трофей з Дивного вола в кузні Даммона в корчмі «Останній промінь».
Акт 3
  • Видається як нагорода за завдання Допомогти диявольському волу або як трофей з Дивного вола у Ривінгтоні. Якщо ви допоможете волу, то вам не дістанеться Іконка ББ3 Шолом Хладополий капелюх Капелюх вогняної проникливості.
Advertisement