Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Обряди для тих, хто відходить (англ. Rites for the Passing) — нотатки в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Проста записка без прикрас.

Отримання[]

  • Склеп храму Відкритої Долоні (X: 19 Y: -1006)

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Книга про поховальні обряди ільматеритів. Кутки на цій сторінці про Зворот є особливо затертими.]

Дуже часто, о благочестивий страждальцю, ти муситимеш втішати безвірних бідолах, що переходять із цього життя в наступне. Або ж іще неприємніше — ти можеш стикнутися з послушником якогось із нікчемних божків, який буде помирати, мріючи уникнути жахливого загробного життя, що його чекає.
Замордований Володар дарує нам багато сил, але ми не здатні змінити моральне спрямування душі на її смертному одрі. Душі тих, хто прожив життя в гріху, потраплять до грішного місця незалежно від того, що вони рекли перед самою смертю.
Однак якщо ти скажеш їм про це, це принесе більше шкоди, ніж користі. Ільматер не забороняє казати неправду, хоч суспільство і вважає це неввічливим. Якщо це зменшить страждання нещасного, що помирає, скажи йому, що Слізливий Бог чекає його у своїх утішних обіймах. Нехай вірить. Які б муки не чекали його душу в наступних світах, вона не пам'ятатиме цього тіла, тож полегш йому хоча б цю останню мить.

Advertisement