Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Обладунок місячного тепла (англ. Armour of Moonbasking) — дуже рідкісний легкий обладунок у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Цей обладунок було створено Одержимою Місяцем Катбертиною, гномкою та чарівною ковалькою, котра й досі мирно живе на великому гірському плато зі своєю магічною кузнею.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Л Броня Обладунок землесуву Живучість місячного звіра: Використавши дію Іконка ББ3 Дія класу Дика подоба Дика подоба, ви набудете Іконка ББ3 Стан Тимчасові очки здоров'я 22 тимчасових очок здоров'я. Поки ці тимчасові очки здоров'я активні, уся завдана вам шкода зменшується на 1.
  • Іконка ББ3 Л Броня Обладунок землесуву Стійкість місячного звіра: Маєте бонус +2 до Іконка ББ3 Стат Рівень захисту рівня захисту. Також маєте Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу до Іконка ББ3 Стат Протидія кидків протидії закляттям. Цей ефект зберігається під час використання вашої дикої подоби друїда.

Отримання[]

Акт 3

Продає Безголосий покутник Барекі (X: -157 Y: 939) у Підміських руїнах Каналізації Нижнього міста. Барекі стоїть поруч з Древнім рунічним колом.

Advertisement