Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Обережно зі світлородними (англ. Caution Before the Seelie) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Текст про світлородні двори королівства фей: літо, зиму та саркастичного восьминога. Останнє може бути не зовсім правдивим.

Отримання[]

Знаходиться у Чародійському сховищі під «Чародійською всячиною». Книга лежить у прихованій бібліотеці за ілюзорною стіною X:350 Y:1010.

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Ця книга розповідає про бідолашного піврослика, якому не пощастило доєднатися до Світлородного двору під час злощасної подорожі до Звіросвіту. Книгу вкриває щільний шар піску і бруду, а поміж сторінок трапляється пожовкле пір'я і чорне хутро.]

Примітки[]

Читання цієї книжки надає вам Іконка ББ3 Стат Невідомо Сувій звіриного спілкування. Його можна використати, щоб проказати закляття Іконка ББ3 Закл 5 Виклик дева Краєвиди світлородних: виклик деви один раз, або ж переписати в книгу заклять Іконка ББ3 Клас Чарівник Чарівника і проказувати з використанням Іконка ББ3 Ресурс Чарунки чарунки 6-го рівня, один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.

Advertisement