Вікі BaldursGate
Advertisement
Примітка
Не плутати з Бардівським натхненням.

Натхнення англ. Inspiration — це ресурс в грі Брама Балдура 3, що використовується для перекидання кісток після невдалих перевірок здібностей. Його можна отримати, обираючи варіанти, що пасують обраному чи наявному походженню гравця.

Натхнення доступно усім персонажам, втім гурт не може мати більше 4-ох очок натхнення одночасно. Якщо натхнення отримано, коли у гурті вже є максимум у 4 очки, персонажі все одно отримують очки досвіду, але не отримують очки натхнення.

Отримання[]

Натхнення можна отримати, виконуючи специфічні дії, притаманні походженню персонажа, коли цей персонаж на цей момент знаходится у поточному складі гурту. Ці дії можуть суттєво відрізнятися, починаючи з допомоги комусь у біді, пошуків незвичних трофеїв, розмов з визначеними персонажами або вирішенням проблем з допомогою навичок, що відповідають походженню персонажа. Якщо два персонажа мають однакове походження, то натхнення отримують обидва за одну й ту саму дію; час від часу деякі дії також можуть зараховуватись для багатьох походжень.

Список сторінок походжень, для розгорнутої інформації:

Довільно створений персонаж може мати будь-яке походження, окрім як «Нав'язливий образ».

Очки досвіду[]

Коли учасник гурту отримує натхнення він також отримує і досвід, в залежності від свого поточного рівня. При цьому досвід не поширюється на весь гурт, що призводить до деякої нерівномірності в отриманні досвіду різними персонажами, які матимуть дещо різні його значення.

Рівень Досвід
Рівень 1 15 ОД
Рівень 2 20 ОД
Рівень 3 25 ОД
Рівень 4 30 ОД
Рівень 5 50 ОД
Рівень 6 60 ОД
Рівень 7 75 ОД
Рівень 8 95 ОД
Рівень 9 135 ОД
Рівень 10 170 ОД
Рівень 11 220 ОД
Рівень 12 275 ОД

Персонаж, що ще не пройшов через підвищення рівня, але все ж має достатньо досвіду для цього, рахується як той що досяг вищого рівня і отримує відповідний досвід.

Застосування[]

Провалений кидок кістки веде до опції повторного кидка із витратою очка натхнення.

Коли персонаж провалює поточну перевірку здібності та має доступні очки натхнення, йому надається опція «Повторити» витративши Натхнення. Кількість доступних очок вказана під цією опцією. Усі модифікатори попереднього кидка застосовуються для повторного, в тому числі Іконка ББ3 Ефект Перевага перевага чи Іконка ББ3 Ефект Завада завада.

Якщо невдалий кидок — це перевірка «Спритності рук» для зламу замків чи знешкодження пасток, опція «Повторити» (витративши Натхнення) супроводжується опціями «Повторити» з використанням відмичок або інструментів знешкодження, якщо такі є у розпорядженні.

Advertisement