Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Навтилоїд у пеклі — стартова місцина (район) у грі Брама Балдура 3, де відбувається початкове знайомство з грою та складається з послідовності приміщень.

На облавку навтилоїда можна здибати багато речей які розповідають більше про ілітидів, щось можна лише споглядати, щось з цього можна розбити, щось забрати з собою (частина з них не підбираються за першим кліком, але це можна зробити через контекстне меню, доступне ПКМ).

Якщо грати за Лей'зель, то на її місці буде її бойовий побратим Лосіір. При грі за Тінесерду, усе стандартно — її капсуля буде порожньою, а завдання Урятувати полонянку ілітидів просто не буде.

Кімната 1[]

Прийшовши до тями, ваш персонаж одразу отримає завдання Утекти з навтилоїда.

Здобич:

  • Онікс та рунна табличка на столі (X:51, Y: -408)
  • Мізкожер (X:44, Y: -430): Випадкова здобич
  • Хрящова скриня — 2 шт (X:35, Y: -412) та (X:45, Y: -442): Випадкова здобич

У кімнати є відновлювач — повністю відновлює здоров'я та чарунки вашого гурту (як Довгий відпочинок) необмежену кількість разів.

Від решти наповнення кімнати немає жодної користі.

Кімната 2[]

Покруч (пожирач розуму, прислужником мізкожерів) просить звільнити його з тіла Мирната X:3 Y:-438. Швидка перевірка відчуття — 8 дозволяє зрозуміти, що говорить мозок. Ґітьянкі одразу впізнає пожирача розуму, або це можна зрозуміти через швидку перевірку таїнств, якщо запитати хто говорить, але ніщо з цього не впливає на можливий вибір:

  • Можна просто піти. (потім можна повернутися)
  • Знищити мозок на місці — без ОД. (лишається доступним після невдалої спроби витягнути мозок)
  • Звільнити мозок — 20 ОД — є лише одна спроба, яку можна здійснити через проходження наступних перевірок:
    • Медицина — 10 з перевагою, якщо перед тим виконати обстеження — 10 (хиба обстеження не перешкоджає іншим спробам звільнити мозок)
    • Спритність — 10
    • Сила — 10
      • Діставши мозок, його можна: непомітно пошкодити (спритність — 15, без додаткових ОД) :
        • Якщо перевірку провалено, то Ми тікає (краще забити перш ніж втече з кімнати, бо у кімнаті 5(4) він буде з підмогою)
        • У разі успіху "Ми" стає тимчасовим супутником[1] та отримує стан Лоботомія (якій накладає штрафи, зокрема зменшується здоров'я), натомість стає лояльнішим (зокрема не стає агресивним, якщо атакувати іншого покруча у кімнаті 5(4)).
        • Якщо не школити "Ми" (стає тимчасовим супутником та отримує тимчасовий стан Новонароджений на 5 ходів).

Вихід з кімнати розпочинає кінематографічну сцену, під час якої: До гурту приєднається Лей'зель (до кінця завдання Утекти з навтилоїда). Вана розповість про зараження пуголовком та необхідно йти до рубки щоб врятуватися. Сцена переходить у бій в наступній кімнаті.

Кімната 3[]

Вороги: чортеня 1 рівня — 3 шт.

Здобич:

  • Спалений мізкожер
  • Мертвий невільник — 4 шт. (двоє лежать дорогою до наступної кімнати)
  • Чортеня — 2 шт.

Кімната містить Відновлювач.

Кімната 4[]

В центрі кімнати є двоє жертовних сектантів у стані пригнічення та три механізми з табличками. Перевірка Таїнства — 15 дозволяє прочитати назви табличок, але воно не впливає на їхню роботу:

  • Кнопка «Вивільнення» — відтворює коротку сцену, але зрештою нічого не робить;
  • Кнопка «Агресія» — сектанти атакують;
  • Крайня права кнопка «Анігіляція» — миттєво вб’є їх (досвід за них не дадуть).

Можна просто забити сектантів — отримати увесь досвід (по 10 ОД) та здобич без навіть без бою.

Завдання: Урятувати полонянку ілітидів

Починається, коли взаємодіяти з капсулою мізкожерів де замкнута Тінесерда ліворуч від центру (X:2 Y:-343). Розмови ні на що не впливають, для проходження потрібно:
  • Взяти руну з Хрящової скрині (X:61 Y:-361) у кімнаті 5.
  • Вставити руну у відповідний отвір пристрою праворуч від капсули (X:4 Y:-348)
    • Покласти руку на панель та пройти перевірку Ілітид+Мудрість — 2. Завдання виконано — можна запросити Тінесерду приєднатися. Після нового приєднання на березі початкове ставлення буде 10.

Здобич:

  • На столі (X:6 Y:-364) лежить: темна свідомість, блискуче намисто, манускрипт ілітидів та Оздоблений рундук (відкривається золотим ключем з кімнати 5).
  • Рюкзак (X:-2 Y:-345)

Вороги: Між кімнатами 4 та 5 курсую Покруч:

  • Якщо покруча "Ми" (з кімнати 2) звільнили, розізлили та дали втекти, то вони будуть вдвох з "Ми" та нападуть на гурт.
  • За усіх інших обставин покруч буде нейтральний (включно з випадком, якщо "Ми" розізлився, але був забитий перш ніж встиг втекти).
    • Напад на нейтрального покруча робить Ми ворожим до протагоніста (але не у випадку зробленої лоботомії, або можна залишити Ми чекати в сусідній кімнаті).

Кімната 5[]

Єдина з кімнат, яку можна оминути шляхом до рубки, але краще того не робити.

Здобич:

  • Мертва невільниця (X:30 Y:-357) — Золотий ключ (відкриває Оздоблений рундук з кімнати 4), шабля.
  • Мертва невільниця (X:63 Y:-354) — Древня руна (для завдання Урятувати полонянку ілітидів) та випадкова здобич.
  • Хрящова скриня (X:60 Y:-360) — Цілюще зілля (2шт), поруч рабський розум.

У центрі кімнати ви побачите ще одну капсулу мізкожерів, в капсулі знаходиться непритомна жінка. Коли ви спробуєте взаємодіяти з панеллю керування позаду капсули, жінка всередині капсули почне перетворюватися на мізкожера, але вона не зможе напасти на вас, через те що капсула закрита.

Рубка[]

Підготовка:

  • Перед входом до рубки є Відновлювач.
  • Перед тим як заходити до рубки, Тінесерда може змінити одне закляття на Наказ, щоб спробувати наказати Командувачу Залку кинути зброю — великій меч Незгасне лезо, бо забити його буде значно важче.

При вході до рубки почнеться кінематографічна сцена бою мізкожерів та гемонів, яка перейде у бій, а ще почнеться зворотній відлік (15 ходів).

Вороги:

  • Перша лінія:
    • Мале чортеня 1 рівня (10 ОД, порожній)
    • Малий пекловепр 1 рівня (3 ОД, порожній)
    • Мале чортеня 1 рівня (10 ОД, легкий арбалет)
  • Друга лінія:
    • Командувач Залк 8 рівня (атакує насамперед мізкожера, 75 ОД, Незгасне лезо та лускатий обладунок).
    • Союзний мізкожер 8 рівня (після знищення Залка стане ворожим, але за його смерть даватимуть додаткові 75 ОД, здобич аналогічна до інших мізкожерів на навтилоїді).
  • Третя лінія (вступають у бій, коли зайти за другу лінією приблизно де закінчуються сходи X:-55/56):
    • Мале чортеня 1 рівня (10 ОД, сокира)
    • Мале чортеня 1 рівня (10 ОД, порожній)
  • Заходять з тилу: Два гемони 4 рівня (На 11 кроці з'являються в черзі бою, а на 10 вже діють, атакують насамперед гурт).

Здобич:

  • Мале чортеня (X:-38 Y:-396) — легкий арбалет
  • Мале чортеня (X:-43 Y:-379) — сокира
  • Мертвий невільник — 2шт. (X:-44 Y:-396, X:-46 Y:-385) — короткий меч
  • Мізкожер (X:-53 Y:-386) — Випадкова здобич
  • Мале чортеня (X:-54 Y:-387) — кинджал
  • Мале чортеня (X:-56 Y:-395) — сокира
  • Лейтенант гемонів (X:-62 Y:-389) — порожній

Трупи гемонів та пожирачів розуму порожні.

Після взаємодії з передавачем починається кінематографічна сцена про те як навтилоїд покидає Авернус, яка закінчиться вже на спуcтошеному пляжі — почнеться Дія перша та завдання «Знайти ліки».

  1. З тимчасовими союзником можна балакати та лишати їх почекати.
Advertisement