Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate
Навтилоїд (Piotr Dura)

Навтилоїд (англ. Nautiloid) — такий собі повітряний «корабель» Ілітидів.

Звичайні навтилоїди виглядають, як великі мушлі, облаштовані зовнішньою палубою та гнучкими мацаками, які виступали з передньої частини корабля. Вони надзвичайно тихі, тому їх практично неможливо виявляти в темряві.

Спіральна мушля у кормі навтилоїда служить для захисту екіпажу зі спільного розуму від сонячного світла, а також надає комфортний закритий простір. Мушлі видобували з велитенських равликів, що належали до невідомого світу. Мацаки використовувалися для дослідження поверхонь планет у пошуку зразків чи здобичі.

Зазвичай навтилоїд мав екіпаж від 10 до 15 мізкожерів, а також команду невільників (зазвичай гуманоїдів), що виконували більш небезпечну роботу на кораблі. Максимальна кількість членів екіпажу, яку навтилоїд міг вмістити без шкоди подачі повітря, становила 35 осіб.

Деякі навтилоїди обладнані «Передавачами», які дозволяють їм переміщатися з одного пласту реальності в інший.

У грі «Брама Балдура 3»[]

Гра розпочинається з того що один навтилоїд був атакований червоними драконами та ґітьянкі. Отримавши значні пошкодження навтилоїд переноситься до Авернусу, де намагається відірватися від драконів та пекельних створінь.

Там і розпочинається пролог — на першій місцині «Навтилоїд у пеклі».

Advertisement