Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Моторошна крипта (англ. Dank Crypt) — місцина у грі Брама Балдура 3.

Місцина умовно ділиться на декілька кімнат.

Кімната 1[]

На півдні знаходиться вхід за сторони Спустошеного пляжу. З крипти до пляжу ведуть двері, їх можна відчинити за допомогою Іконка ББ3 Стат Невідомо Важкий ключ з Кімнати 3, або зламати за допомогою Іконка ББ3 Навичка Спритність рук Спритність рук (МС 15).

В цій кімнаті треба бути обережним, бо в ній розставлена купа пасток. Кращим вибором буде від'єднатися від команди, і рухатись одному, щоб уникнути ненавмисного спрацювання пасток. Виявити пастки можна за допомогою швидкої перевірки Іконка ББ3 Навичка Відчуття Відчуття (МС 15). В центрі кімнати стоїть великий саркофаг, він теж з пасткою. Не маючи Інструментів знешкодження, вам доведеться активувати пастку. Якщо активували, то гра автоматично перейде у покроковий режим. Вашою задачею буде якнайшвидше натиснути на кнопку біля саркофагу щоб деактивувати пастки. Кнопку можна підсвітити за допомогою клавіші Left Alt. Тоді можна буде вже вийти з покрокового режиму.

В центральному саркофагу лежить спис Іконка ББ3 Спис Провідник Вартового Провідник Вартового та Іконка ББ3 Стат Невідомо Гравійований ключ. В одному з саркофагів (західніше від центрального) ви можете знайти Іконка ББ3 Річ Монета душі Монета душі.

Кімната 2[]

Це перша кімната яку ви побачите коли спуститесь з Трапезної. В ній нічого особливого немає. На півдні від неї за важкими дубовими дверями знаходиться Кімната 1. На півночі знаходиться Кімната 3, але щоб до неї потрапити вам потрібен буде Іконка ББ3 Стат Невідомо Гравійований ключ з Кімнати 1. Або відчинити двері за допомогою Іконка ББ3 Навичка Спритність рук Спритність рук (МС 10).

Кімната 3[]

Це велика зала зі статуєю на півночі. Якщо пройти швидку перевірку Іконка ББ3 Навичка Релігія Релігія (МС 15). То ви впізнаєте Джерґула - останнього писаря.

Зі сторони сходу ми побачимо печеру з підземними водами, з цієї сторони стіна крипти вже обвалилася. Якщо пройти до води то поряд, на координатах X:-252 Y:-271, ви побачите важіль, потягнувши за який, зверху спуститься залізна драбина. Це альтернативних вихід на поверхню, там де розташований Вхід до каплиці.

На заході знаходиться двері до маленької Кімнати 4.

В центральній залі лежать скелети, колись вони були писарями в цій крипті. У одного з писарів ви знайдете Іконка ББ3 Стат Невідомо Важкий ключ, яким можна відімкнути двері в Кімнаті 1. Якщо пройти північніше то на координатах X:-300 Y:-233 ви пройдете швидку перевірку на Іконка ББ3 Навичка Відчуття Відчуття (МС 7). Якщо успішно, то ви знайдете кнопку. Натиснувши на неї мертві писарі повстануть і нападуть на вас. Також, якщо метнути або спробувати підібрати будь який труп в цій залі то скелети розпочнуть бій одразу.

Вороги:

  • Мертвий воїн 3 рівня — 1 шт — 10 ОД
  • Мертвий писар 2 рівня — 4шт — 5 ОД

Завершивши бій ви побачите потаємну кімнату, в одній зі скринь буде дуже корисний Іконка ББ3 Амулет забутих голосів Амулет забутих голосів. Відкривши саркофаг розпочнеться кінематографічна сцена, З'явиться невмерлий Чахлий, і як тільки ви з ним поговорите завдання "Дослідити руїни" завершиться — 10 + 30 ОД.

Після можна забрати здобич з саркофага.

Кімната 4[]

В одному з саркофагів ви знайдете Іконка ББ3 Річ Монета душі Монета душі.

Книга мертвих богів[]

Поряд на дошці лежить зачинена Іконка ББ3 Стат Невідомо Книга мертвих богів:

Advertisement