Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Морозна сфера Отілука (англ. Otiluke's Freezing Sphere) — закляття в грі Брама Балдура 3.

Ця дія доступна:

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Створити кулю вируючого льоду. Її можна кинути відразу, щоб спричинити вибух морозу, чи зберегти на пізніше.

Застосування[]

Примітка: Персонаж, що створив сферу не отримує шкоду від вибуху, тільки супутні ефекти.

Варіант 1

Іконка ББ3 Закл 6 Морозна сфера Отілука запуск Морозна сфера Отілука (запуск)

Іконка ББ3 Стат Опис
Жбурнути кулю вируючого льоду, що вибухає та завдає шкоди всім істотам і предметам у радіусі вибуху.

Іконка ББ3 Поверх Лід Лід (площа)
Закляття створює область з наступними властивостями.

Іконка ББ3 Стат Радіус Область дії: 6 м (радіус)
Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 10 ходів
Іконка ББ3 Стан Невтримний регіт Повалення можуть отримати істоти, що знаходяться в межах дії закляття.
  • Не може виконувати Іконка ББ3 Ресурс Дія дії, Іконка ББ3 Ресурс Додаткова дія додаткові дії та Іконка ББ3 Ресурс Реагування реагування. Має Іконка ББ3 Ефект Завада заваду для Іконка ББ3 Стат Протидія кидків протидії Іконка ББ3 Здібність Сила силою та Іконка ББ3 Здібність Спритність спритністю.
  • Атаки проти поваленої істоти мають Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу, якщо здійснені в межах 3 м від істоти.
  • Повалена істота має витратити половину своєї Іконка ББ3 Ресурс Швидкість руху швидкості руху, аби піднятися.
    • Персонаж з рисою Іконка ББ3 Риса Атлет підвестися Атлет: підвестися використовує лише 1.5 м швидкості руху, щоб підвестися.
Іконка ББ3 Стан Складний рельєф Складний рельєф: Іконка ББ3 Ресурс Швидкість руху Швидкість руху зменшена вдвічі.
Варіант 2

Іконка ББ3 Річ Морозна сфера Отілука Зручна переносна морозна сфера Отілука

Іконка ББ3 Стат Опис
Створити вмістилище для Морозної сфери Отілука. Його можна покласти в інвентар, передати союзникам або кинути. Сфера вибухне через 10 ходів.

Іконка ББ3 Риса Загальне Вибух Вибух неминучий!

Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 10 ходів
  • Сфера вибухає з усіма наслідками першого варіанту.
  • У вас є лише 10 ходів, аби використати сферу (кинути, перекласти, передати, продати).

Розвиток[]

Проказування цього закляття на вищому рівні не має додаткових переваг.

Сувій[]

  • Використання закляття з сувою не має обмежень для класів чи рівня персонажа.
  • Сувої знаходяться у різних місцях ігрового світу або в продажу у торговців.
Advertisement