Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Торил, та Фейрун зокрема, це великий світ із багатьма різними расами, регіонами та культурами. Безліч мов, якими там розмовляють, важко підрахувати. Поспільна мова є мовою торгівлі та комерції, пропонує мандрівникам та купцям засіб для порозуміння, й вона застосовується вельми широко, але для багатьох саме рідною мовою є та, яка надає найбільшу свободу самовираження. Не є рідкістю для умовного ґіта, говорячи поспільною, висловити просторіччя чи низку образ своєю рідною мовою. Або наявність у когось сильного акценту під час розмови поспільною. Це все тому, що поспільна мова ніколи не є рідною. Першочергово це мова комерції. Попри те, що це початкова мова для всіх нових персонажів, вона не обов’язково повинна бути для них найзручнішою.

Є ті, хто досі розмовляє стародавніми мовами. Це трапляється внаслідок ізоляції, традицій або задля користування магією. Деякі з цих мов вивчаються як частина магічних таїнств чи божественних вчень. У Королівствах їх немало, таких чимало. Проте більшість із них є мертвими мовами, тому правильна вимова й синтаксис втрачені.

Мови рас:

  • Небесницька мова;
  • Драконська мова — розмовляють дракони та драконичі;
  • Мова дроу;
  • Мова карликів;
  • Елементальна мова;
  • Мова ельфів;
  • Мова велетів;
  • Мова гнолів;
  • Мова гномів;
  • Мова гоблінів;
  • Мова ґітьянкі;
  • Мова півросликів;
  • Пекельна мова — розмовляють гемони та бісини;
  • Мова орків;
  • Мова сільванів;
  • Підморокова мова;
  • Глибинна говірка.

Прамова — ?

Advertisement