Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Майстерний воїн (англ. Battle Master) — це один з підкласів класу Боєць. Він фокусується на використанні активних навичок з обмеженим ресурсом, щоб заважати та знешкоджувати супротивників, а також іноді підтримувати союзників.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Майстри бою є втіленням тактичної вправності. Їхні бойові прийоми та досвід забезпечують їм перевагу в будь-якій битві.

Особливості підкласу[]

Цей підклас отримує всі риси основного класу (Боєць), доповнюючи його своїми унікальними особливостями, зазначеними нижче.

Рівень 3[]

У вас є кістки першості номіналу Іконка ББ3 Кістка 1d8 фіз 1к8. Ви можете витрачати їх на прийоми майстерного воїна. Усі витрачені кістки першості відновлюються після Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткого або Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгого відпочинків.

Прийоми[]

МС протидії прийому = 8 + Модифікатор спеціалізації + Сила або Спритність, в залежності що з них вище.
Оберіть 3 прийоми
  • Іконка ББ3 Дія класу Наказ командувача Наказ командувача
Наказати союзнику вдарити ворога. Союзник використає реагування під час свого наступного ходу, щоб завдати удару зброєю.
  • Іконка ББ3 Дія класу Роззброєння Роззброєння
Використайте кістку першості, щоб виконати атаку, яка завдає додатково 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди та може змусити ціль кинути свою зброю на землю.
  • Іконка ББ3 Дія класу Відвернення уваги Відвернення уваги
Відволічіть ціль, даючи союзникам Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу на наступному Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидку атаки проти неї.
  • Іконка ББ3 Дія класу Невловний крок Невловний крок
Протягом раунду вороги матимуть Іконка ББ3 Ефект Завада заваду, коли намагатимуться завдати вам рукопашного удару.
  • Іконка ББ3 Дія класу Обманна атака Обманна атака
Можете використати основну та додаткову дію одночасно, щоб атакувати ціль з Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагою та завдати 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди додатково.
  • Іконка ББ3 Дія класу Дратівливий напад Дратівливий напад
Завдати 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди додатково та спробувати підбурити ціль атакувати вас. Ціль отримає Іконка ББ3 Ефект Завада заваду, якщо спробує атакувати будь-яку іншу істоту.
  • Іконка ББ3 Дія класу Маневрова атака Маневровий напад
Витратити кістку першості, щоб зробити атаку, яка завдає додатково 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди. Якщо удар влучив у ціль, оберіть, яка союзна істота отримає половину швидкості руху жертви. Її рух не спровокує принагідну атаку.
  • Іконка ББ3 Дія класу Грізна атака Грізна атака
Використайте кістку першості, щоб виконати атаку, яка завдає додатково 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди та може Іконка ББ3 Закл 6 Кусюче око Паніка налякати ціль.
  • Іконка ББ3 Дія класу Прицільна атака Прицільна атака
Для вашого наступного удару зброєю Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидок атаки матиме бонус, рівний кістці першості.
  • Іконка ББ3 Дія класу Атака з поштовхом Атака з поштовхом
Використайте кістку першості, щоб виконати атаку, яка завдає додатково 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди та може відштовхнути ціль на Іконка ББ3 Стат Дальність 4.5 м.
  • Іконка ББ3 Дія класу Підбадьорення Підбадьорення
Використайте кістку першості, щоб надати союзнику Іконка ББ3 Стан Тимчасові очки здоров'я 8 тимчасових очок здоров'я, зміцнюючи його рішучість.
  • Іконка ББ3 Дія класу Контрудар Контрудар
Якщо ворожа істота не влучила у вас рукопашною атакою, використайте кістку першості, щоб виконати потужну контратаку, яка завдасть 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди додатково.
  • Іконка ББ3 Дія класу Широка атака Широка атака
Виконайте швидкий широкий удар зброєю, аби атакувати кількох ворогів одночасно. Киньте кістку першості, щоб визначити шкоду.
  • Іконка ББ3 Дія класу Атака зі збиттям Атака зі збиттям
Використайте кістку першості, щоб виконати атаку, яка завдає додатково 1к8 Іконка ББ3 Шкода забійна фізичної шкоди та може Іконка ББ3 Стан Невтримний регіт повалити ціль. Ціль має бути великою чи менше.

Рівень 7[]

Ви отримуєте +1 кістку першості.
  • Оберіть 2 додаткових прийоми.

Рівень 10[]

  • Іконка ББ3 Дія Загальне Шкода Покращена бойова першість
Номінал вашої кістки першості збільшується до Іконка ББ3 Кістка 1d10 фіз 1к10.
  • Оберіть 2 додаткових прийоми.
Advertisement