Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Літопис Карсуса (англ. The Annals of Karsus) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Цю книгу окутує спокусливий аромат паперу та чорнил.

Отримання[]

Знаходиться у Чародійському сховищі під «Чародійською всячиною». Лежить в Секції Карсуса X:319 Y:1000, в яку можна потрапити почергово пройшовши через двері: Срібнорука, Віднадження, Срібло. Застосуйте важіль у кінці та поверніться на початок головоломки, щоб увійти в двері Карсуса. Також можна скористатись закляттям Іконка ББ3 Закл 2 Стукіт Стукіт, щоб їх відчинити.

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Древня рукописна книга, переплетена наново принаймні двічі, що містить нотатки великого мага Карсуса. Більшість із них записані особистим шифром чарівника, окрім останньої сторінки.]

Моє величне закляття вознесення належить лише мені — його не можна довірити чорнилу й пергаменту, але я також створив три досконалих зачарованих предмети, що є фізичним втіленням мого чарівництва, і щодо них я залишу запис.

Корона, Держава і Скіпетр — усі вони майже живі й мають власну силу і призначення, а ім'я їм Регалії Карсуса.

Корона Карсуса притягує і вбирає знання магічні, а сутність власника свого відокремлює від плетива.

Держава Карсуса є накопичувачем містичної сили, що всмоктує її повсякчас, тож періодично її надлишок слід виймати.

Скіпетр Карсуса є проєкційним інструментом, знаряддям концентрації і об'єднання неосягненних безмежних сил.

Знання про артефакти ці здобудь ти, бо як схиблю я на шляху до безсмертя свого, вони залишаться, ба більше вони «житимуть» після мене.

Примітки[]

Читання цієї книжки надає вам Сувій «Детронізація». Його можна використати, щоб проказати закляття Іконка ББ3 Закл 5 Детронізація Детронізація один раз, або ж переписати в книгу заклять Іконка ББ3 Клас Чарівник Чарівника і проказувати з використанням Іконка ББ3 Ресурс Чарунки чарунки 5-го рівня, один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок.

Advertisement