Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Лігво ведмесича (англ. Owlbear Nest) — місцина у грі Брама Балдура 3. Печера де мешкає ведмесич 3 рівня та ведмесич-малюк 1 рівня.

Ведмесич[]

Якщо під час здибанки у лісі відправити Андріка та Брінну помститися ведмесичу, то вони чекатимуть біля входу до його лігва.

Після розмови з Андріком він йде усередину де вони наблизяться до ведмесича. Якщо гурт почне бій, то вони доєднаються, але їх можна відправити уперед:

Якщо підійти до ведмесича, то можна поспілкуватися, підсумкові варіанти усі без ОД:

Якщо Ведмесич-малюк буде живий, коли доб'ють його матір, (у героїчному режимі самця треба забити першим) то:

Після перемоги можна відправити Андріка/Брінну:

  • Доповісти у фортеці — підуть до гоблінів.
  • Повертайтеся до своїх обов'язків тут/Продовжуйте своє полювання.
  • Я ваш утікач (лише Андрік) — бійка.

Здобич:

Ви також можете не вбивати медвесича, але після довгого відпочинку повернувшись до печери ви побачите що гобліни вполювали її, а ведмесича-малюка забрали до табору. Обшукавши тіло ведмесича, ви знайдете Зламаний наконечник списа (його залишив Едовін, перед тим як ведмесич наніс йому смертельні рани). Якщо наконечник поєднати зі Зламаним древком списа (його ви знайдете в тілі Едовіна), то ви сворите спис Бачення Абсолют (особливо корисна зброя в битвах з павуками).

Скриня Селуне[]

Неподалік скрині є статуя Селуне за статуєю треба відшукати Лист з молитвами селунитів, якій треба прочитати поруч зі скринею. — 15 ОД та Іконка ББ3 Стат Натхнення Послушник Іконка ББ3 Походж Послушник Тінесерда Зеніт Феур'сел "Її срібний подарунок".

Відкривання скрині — Тінесерда каже розтрощити:

  • Чому?/Не мели дурниць
    • Іконка ББ3 Навичка Проникливість Проникливість МС 15.
      • Успіх — Тінесерда зізнається, що поклоняється Шар — противниці Селуне, наступна репліка вплине на відповідь, але не на можливий підсумок:
        • 1-3 варіанти — Усі розмови потім, скриню чіпати не можна.
        • Наші шляхи розходяться. — Тінесерда їде у табір Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вверх зел+5Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вниз черв-5Іконка Комп Тінесерда.
      • Хиба — лишаться інші варіанти та додасться Прочитати думки, використання якого лишає інші варіанти, при цьому:
        • Успіх — знаємо правду — додається репліка з результатом як в успішної проникливості При цьому можна це не обговорювати та просто погодитися заради схвалення
        • Хиба Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-5Іконка Комп Тінесерда.
    • Іконка ББ3 Навичка Залякування Залякування МС 15 — Можна відкрити скриню — без ОД.
    • Іконка ББ3 Навичка Переконливість Переконливість МС 10 — Можна відкрити скриню — без ОД.
    • Не чіпатиму вівтар — Скриню чіпати не можна. Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вверх зел+5Іконка Комп Тінесерда
  • Якщо наполягаєш — Скриню чіпати не можна. Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вверх зел+5Іконка Комп Тінесерда

Якщо Тінесерда не дала дозволу відкрити скриню, то при забиранні речей буде перевірка Спритність рук МС 15. У разі невдачі якої (або збиранні речей нею самою) — Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-2Іконка Комп Тінесерда Якщо скриню розбити, то її вміст можна зібрати без жодних перевірок.

Примітка: Найвигіднішим є запитати причини, провалити перевірку на Проникливість та погодитися з нею. Після цього можна окремо розпитати її про це: Ти мені чогось не кажеш. Я маю певність. Це дає +5 на згоді не чіпати, а ще +5 через те що тут не дають схвалення репліку Мені байдуже кому ти служиш (схоже на помилку, може виправлять).

Скарби[]

X:-358, Y:-102 Скриня закопана на уступі, на який можна залізти, якщо залізти на гору поруч з гніздом ведмесича, а потім перестрибнути.

Advertisement