Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Лей'зель (англ. Lae'zel) — ігровий персонаж з унікальною історією, а також потенційна супутниця у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Лей'зель народилася серед зірок, де з неї виростили справжню солдатку ґітьянкі й безжальну завойовницю космосу. Опинившись на землі, вона намагається знайти своє місце в незрозумілому для неї світі, мешканці якого здебільшого зневажають її войовничий народ.

Початкова статистика і спорядження[]

...

Пролог[]

Ви вперше зустрінете Лей'зель на борту навтилоїда. Як тільки ви вийдете за межі першої частини корабля, почнеться катсцена, в ході якої Лейзель приєднається до вашого гурту.

Лей'зель буде квапити персонажа покинути корабель і скептично відреагує на бажання допомогти дістати з капсули Тінесерду.

Акт 1[]

Лей'зель залишить вас в кінці Прологу, і її потрібно буде знову завербувати на Спустошений пляж. Для цього ви повинні дослідити початкову зону біля руїн собору, де ви знайдете її в полоні у бісинів Дамайса та Намесси (координати X: 239, Y: 373). Звільніть її з клітки, щоб вона приєдналася до вашого гурту.

Як звільнити Лей'зель:

  1. Вступити в бій проти Дамаїса та Намесси.
  2. Переконати бісинів відпустити Лейзель. Для цього потрібно пройти перевірку:
    1. Обман (складність 10) - обманути бісинів, сказав їм що Лейзель небезпечна.
      1. Після проходження перевірки, у розмові з Дамаїсом можна пройти перевірку Переконливість (складність 5) для того, щоб він розповів де знаходиться табір бісинів.
    2. Переконливість (варвар) складність 5 - вмовити бісинів опустити клітку на землю. У разі проходження цієї перевірки вам прийдеться обирати, на чию сторону встати в бійці, варіанту залишитися нейтральною стороною не буде.

3. Ви можете проігнорувати Лей'зель та відмовитися їй допомогти.  У цьому разі між бісинами та Лейзель почнеться бійка. Перед бійкою перед вами предстане шанс обрати - допомогти Лейзель, бісинам чи не допомогти жодній з сторін.

Додаткова інформація про реакції супутників на визволення Лейʼзель дивись у Дика місцевість#Лей'зель.

Акт 2[]

Якщо ви не виконали квест "Знайти креш ґітянькі", і вже продвинулися по квесту "Відшукати реліквію Кетеріка Торма" та "Донька пітьми" до точки неповернення, то при довгому відпочинку в Кразі Шар Лейʼзель в розмові викаже своє незадоволення та захоче шукати креш ґітьянкі сама. При проходженні перевірки Залякування можна вмовити Лейʼзель залишитися. За успішне залякування ви отримаєте її схвалення.

Табірні розмови[]

Ти певна, що лиш у креші нас зможуть зцілити?

  • Така мудрість є дуже цінною. Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+3Іконка Комп Лейзель

Тобі багато відомо про мізкожерів? / Знаєш, що буде, якщо не зцілимося? / Цього не буде. Ми зможемо зцілитися. Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+3Іконка Комп Лейзель

Романтика[]

При ставлені (27 або менше - потребує уточнення).

Мені здалося, чи якось по-іншому на мене дивишся? - буде розмова про зносини.
  • Погодитися Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+5Іконка Комп Лейзель
  • Відмовитися
  • Виказати відразу Іконка ББ3 Стрілка вниз черв-3Іконка Комп Лейзель

Перша ніч[]

При схваленні (35 або менше - потребує уточнення).

  1. Кличе
    • Погодитися - продовження Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+3Іконка Комп Лейзель
    • Я передумав - завершення
  2. Пропонує підкоритися
    • Підкоритися
      • Я більше не хочу - завершення
      • Зробити - продовження
    • Напіворки Ти скоришся - продовження
    • Що ти робитимеш? - можна обрати один з інших варіантів
    • Я передумав - завершення
  3. Треба вставати - не впливає не схвалення

Друга ніч[]

При ставлені (27 або менше - потребує уточнення). Вечірній знак оклику — після згоди Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+3Іконка Комп Лейзель (не усі варіанти перевірено, але сухе "Чудово" лишається без схвалення) Ніч проходить без розмов

Лихоманка[]

Вас лихоманить - Лейзель приходить забити, щоб не перетворилися на мізкожера, якщо пройти перевірку Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+5Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вверх зел+5Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Тінесерда (для отримання схвалення персонажі мають знаходитися у таборі недалеко від протагоніста (можуть допомогти з проходження перевірок також), якщо узяти під контроль потрібного персонажа, то його можна підвести до двох інших та протагоніста). Усі перевірки мають перевагу (після хиби можна спробувати скористатися силою іллітида):

Advertisement