Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Кров Латандера (англ. The Blood of Lathander) — легендарна булава у грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Великий шматок бурштину, вставлений в ручку цієї світної булави, нібито містить чотири краплі божественної крові, що впали на землю під час битви втілення Латандера з божевільним обраним Містри.

Властивості[]

Особливе[]

  • Іконка ББ3 Булава Кров Латандера Благословення Латандера: Раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок, коли ваші очки здоров'я доходять до 0, відновлюєте 2к6 Іконка ББ3 Шкода лікування очок здоров'я. Союзники в межах Іконка ББ3 Стат Дальність 9 м також відновлюють 1к6 Іконка ББ3 Шкода лікування очок здоров'я.
  • Іконка ББ3 Риса Світло Латандера Світло Латандера: В радіусі Іконка ББ3 Стат Дальність 6 м сяє священне світло. Нечисть і невмерлі у цьому світлі Іконка ББ3 Стан Сліпота засліплені, якщо не виконають успішний Іконка ББ3 Стат Протидія кидок протидії Іконка ББ3 Здібність Статура статурою.
  • Іконка ББ3 Закл 6 Сонячний промінь Сонячний промінь: Проказується як закляття 6-го рівня, один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок.

Дії зі зброєю[]

Іконка ББ3 Стат Спеціалізація Якщо екіпіровано в основну руку, спеціалізація на цій зброї розблоковує:

Отримання[]

Акт 2

У ході виконання завдання Знайти Кров Латандера в Креші Ї'ллік.

Advertisement