Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Квітка шептодрева (англ. Sussur Bloom) — річ у грі Брама Балдура 3. Довкола її (включно з випадком находження у інвентарі) існує Іконка ББ3 Стан Антимагічне поле цвіту шептодрева Антимагічне поле цвіту шептодрева, яке не пропускає плетиво, тому блокує магічні здібності.

Втрата[]

Квітка може існувати виключно у Підмороці, тому вона гине при спробі винести її на поверхню. Про це гравець може дізнатися з Іконка ББ3 Стат Невідомо Трактат про антимагічні властивості квітів шептодрева

Умови за яких квітка зів'яне:
  • Залишити межі Підмороку з квіткою в інвентарі
  • Персонаж з квіткою залишає гурт (навіть якщо він це робить у таборі в Підмороці).
:Умови за яких з квіткою усе добре.
  • Перебування у скрині табору (коли гурту треба ходити на поверхню)
  • Піти до табору з Підмороку

Квітка має здоров'я та її потенційно можна знищити при використанні шкоди по площі.

Отримання[]

Існує 6 квіток:

Використання[]

  • Використання Іконка ББ3 Стан Антимагічне поле цвіту шептодрева Антимагічне поле цвіту шептодрева (діє на відстані 3м / 10 фт)
    • Блокує проказування заклять.
    • Блокує магічні турелі у Магічній вежі. Цього краще не робити, бо після цього вже одного разу знищені турелі починають атакувати після зняття аури. Але цього не відбувається, після вмикання генератора на 1 поверсі вежі. Після вмикання генератора можна піднести поле до турелі для отримання Іконка ББ3 Стат Натхнення Мудрець Іконка ББ3 Походж Мудрець Ґейл Пан Пушечок.
    • Автоматони на 6 поверсі Магічної вежі (окрім Бернарда) не можуть нічого робити під дією поля.
    • Отримання Іконка ББ3 Чоботи Милість Містри Милість Містри із скрині буденності у Магічній вежі.
  • Квітку можна використати (вона зникає) для живлення генератора на першому поверсі Магічної вежі.
Advertisement