Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Зілля (англ. Potions) — це витратні матеріали, що можуть відновлювати здоров'я, лікувати стани чи надавати різноманітні ефекти у разі споживання. Ці ефекти різняться, від додаткових дій у битві, розмов з тваринами, чи навіть отримання переваг довгого відпочинку без, власне, Іконка ББ3 Стат Відпочинок відпочинку.

Зілля трапляються у різноманітних куточках світу, доступні в продажу у торговців, та можуть бути створені за допомогою системи Алхімії.

Як це працює[]

  • Зілля можуть споживатись як Іконка ББ3 Ресурс Додаткова дія Додаткова дія, надаючи ефект одній істоті.
  • В цілому усі зілля можна метнути як Іконка ББ3 Ресурс Дія Дія Іконка ББ3 Дія класу Метання Метання, проте тільки деякі можуть спричинити ефект на кількох істот, інші зілля просто не дають ефекту, якщо застосовувати їх у таких спосіб. На відміну від Іконка ББ3 Гейм Витратник Покриття, ефекти Зілль не втрачають своєї ефективності після метання.
  • Більшість зілль дають позитивні ефекти, втім, деякі специфічні зілля викликають негативні стани, тому останні більш корисні, якщо використовувати їх в якості Іконка ББ3 Гейм Витратник Гранати, ніж споживати. Наприклад, Іконка ББ3 Зілля Снодійне зілля Снодійне зілля.

Зілля зцілення[]

Назва Рідкісність Складник Ціна Метання Ефекти
Іконка ББ3 Зілля зцілення
Зілля зцілення
Звичайне Іконка ББ3 Гриб Закуска шахрая Закуска шахрая Іконка ББ3 Стат Ціна 10 Так Відновлює 2к4+2 Іконка ББ3 Шкода лікування очок здоров'я та усуває стан Іконка ББ3 Стан Горіння Горіння.
Іконка ББ3 Зілля зцілення велике
Велике зілля зцілення
Звичайне Іконка ББ3 Трава Бальзам Бальзам Іконка ББ3 Стат Ціна 16 Так Відновлює 4к4+4 Іконка ББ3 Шкода лікування очок здоров'я та усуває стан Іконка ББ3 Стан Горіння Горіння.
Іконка ББ3 Зілля зцілення могутнє
Потужне цілюще зілля
Звичайне Іконка ББ3 Трава Пелюстки жовтого мускусового плюща Пелюстки жовтого мускусового плюща Іконка ББ3 Стат Ціна 25 Так Відновлює 8к4+8 Іконка ББ3 Шкода лікування очок здоров'я та усуває стан Іконка ББ3 Стан Горіння Горіння.
Іконка ББ3 Стат Невідомо Довершене зілля зцілення Звичайне Іконка ББ3 Частина Волосся кі-ріна Волосся кі-ріна Іконка ББ3 Стат Ціна 45 Так Відновлює 10к4+20 Іконка ББ3 Шкода лікування очок здоров'я та усуває стан Іконка ББ3 Стан Горіння Горіння.

Звичайні зілля[]

Іконка ББ3 Зілля Протиотрута
Протиотрута
Звичайне Іконка ББ3 Трава Полин Полин Іконка ББ3 Стат Ціна 13 Так Нейтралізує дію всіх отрут.
Іконка ББ3 Зілля Олія василіска
Олія василіска
Звичайне Не створити Іконка ББ3 Стат Ціна 10 Так Повертає істоту у стані Іконка ББ3 Стан Скам'яніння Скам'яніння до її органічної форми.
Іконка ББ3 Стат Невідомо Зілля розмови з тваринами Звичайне Іконка ББ3 Гриб Трюфель Жолудевий трюфель Іконка ББ3 Стат Ціна 13 Ні Надає Іконка ББ3 Закл 1 Говорити з тваринами Говорити з тваринами до Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгого відпочинку.
Іконка ББ3 Зілля Легкість пір'їни
Зілля «Легкість пір'їни»
Звичайне Іконка ББ3 Трава Шафран осінній Шафран осінній Іконка ББ3 Стат Ціна 13 Так Надає Іконка ББ3 Закл 1 Легкість пір'їни Легкість пір'їни на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 10 ходів.
Іконка ББ3 Зілля Газоподібність
Зілля «Газоподібність»
Звичайне Не створити Іконка ББ3 Стат Ціна 60 Ні Надає Іконка ББ3 Закл 3 Газоподібність Газоподібність на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 10 ходів.
Іконка ББ3 Зілля надзвичайних стрибків
Зілля надзвичайних стрибків
Звичайне Іконка ББ3 Трава Волосянка Волосянка Іконка ББ3 Стат Ціна 13 Так Надає Іконка ББ3 Зілля надзвичайних стрибків Зілля надзвичайних стрибків на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 10 ходів.
Іконка ББ3 Зілля читання думок
Зілля читання думок
Звичайне Ціна|Іконка ББ3 Трава Мертрав Мертрав Іконка ББ3 Стат Ціна 13 Ні Надає Іконка ББ3 Закл 2 Виявити думки Виявити думки до Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгого відпочинку.
Іконка ББ3 Зілля Снодійне зілля
Снодійне зілля
Звичайне Не створити Іконка ББ3 Стат Ціна 25 Так Спричиняє Іконка ББ3 Стан Сон Сон на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 3 ходи.
Іконка ББ3 Зілля Оздоровне зілля
Оздоровне зілля
Звичайне Не створити Іконка ББ3 Стат Ціна 10 Так Лікує від отрут і хвороб.
Іконка ББ3 Зілля швидкості
Зілля швидкості
Незвичне Іконка ББ3 Частина Вухо гієни Вухо гієни Іконка ББ3 Стат Ціна 20 Так Надає Іконка ББ3 Закл 3 Поспіх Поспіх на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 3 ходи.
Іконка ББ3 Зілля Гойне зілля
Гойне зілля
Незвичне Іконка ББ3 Частина Луска зорна Луска зорна Іконка ББ3 Стат Ціна 25 Так Лікує стани: Іконка ББ3 Стан Сліпота Сліпота, Іконка ББ3 Закл 2 Тиша Стишення, Іконка ББ3 Стан Параліч Параліч та Іконка ББ3 Стан Отруєння Отруєння.
Іконка ББ3 Зілля янгольського відновлення
Зілля янгольського відновлення
Рідкісне Іконка ББ3 Частина Ріг єдинорога Ріг єдинорога Іконка ББ3 Стат Ціна 90 Ні Занурює в сон на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 2 ходи. Якщо не буде втручання зовні, то отримує переваги Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткого відпочинку та відновлює Іконка ББ3 Ресурс Чарунки Чарунки 1-го та 2-го рівня.
Іконка ББ3 Зілля польоту
Зілля польоту
Рідкісне Іконка ББ3 Частина Перо орла Перо орла Іконка ББ3 Стат Ціна 30 Так Надає Іконка ББ3 Стан Політ Політ на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 10 ходів.
Іконка ББ3 Зілля невидимості
Зілля невидимості
Рідкісне Іконка ББ3 Частина Літальна перетинка чортеняти Літальна перетинка чортеня Іконка ББ3 Стат Ціна 65 Так Надає Іконка ББ3 Закл 2 Невидимість Невидимість на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 10 ходів.
Іконка ББ3 Зілля янгольської дрімоти
Зілля янгольської дрімоти
Дуже рідкісне Іконка ББ3 Частина Перо вимірника Перо вимірника Іконка ББ3 Стат Ціна 200 Ні Занурює в сон на Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: 2 ходи. Якщо не буде втручання зовні, то отримує переваги Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгого відпочинку.

Зілля яги[]

Ці зілля можна знайти у кінці Порослого тунелю в Відьомській майстерні ще у 1-му акті. На відміну від інших, ці зілля переважно не мають позитивних ефектів та їх неможливо кидати у ворогів. Тому вони, здебільшого, лише пояснюють передісторії деяких персонажів та іх дії.

Поміж ефектів, зазначених у описі цих предметів, вони також мають невказані позитивні чи негативні ефекти, (див. індивідуальні сторінки).

  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту могутній Материна неприязнь
  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту Зламані обіцянки
  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту досконалий Метелики в животі
  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту великий Нетверда воля
  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту могутній Кам'яне серце
  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту досконалий Цілунок безумства
  • Іконка ББ3 Зілля Втрачений час Втрачений час
  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту Захланні любощі
  • Іконка ББ3 Еліксир магічного росту великий Зниклі улюбленці
  • Іконка ББ3 Зілля Втрачений час Пониклі сни

Унікальні зілля[]

Ці зілля існують в єдиному екземплярі та мають потужні властивості.

Advertisement