Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Звитяжець (англ. Champion) — це один з підкласів класу Боєць. Він фокусується майже повністю на пасивних поліпшеннях.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
У вас є одне чітке й дієве рішення усіх складних проблем, що виникають у бою. Ви б'єте ті проблеми дуже й дуже сильно.

Особливості підкласу[]

Цей підклас отримує всі риси основного класу (Боєць), доповнюючи його своїми унікальними особливостями, зазначеними нижче.

Рівень 3[]

Необхідне значення Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидка для критичного удару зменшено на 1. Цей ефект складається.

Рівень 7[]

  • Іконка ББ3 Риса Видатний атлет стрибок Видатний атлет: стрибок
Персонаж володіє власним тілом настільки добре, що його навички виходять за межі можливого.
Дальність вашої дії Іконка ББ3 Дія класу Стрибок Стрибок більша на Іконка ББ3 Стат Дальність 3 м.
  • Іконка ББ3 Риса Видатний атлет спеціалізація Видатний атлет: спеціалізація
Ви можете додати половину Іконка ББ3 Стат Спеціалізація бонусу спеціалізації до будь-якої Іконка ББ3 Стат Перевірка перевірки здібності Іконка ББ3 Здібність Сила сили, Іконка ББ3 Здібність Спритність спритності чи Іконка ББ3 Здібність Статура статури, для якої ви не маєте Іконка ББ3 Стат Спеціалізація спеціалізації.

Рівень 10[]

Оберіть додатково ще 1 стиль бою
  • Іконка ББ3 Риса Стрільба Стрільба
Ви отримуєте бонус +2 до Іконка ББ3 Стат Кидок атаки атак далекобійною зброєю.
  • Іконка ББ3 Риса Оборона Оборона
Ви отримуєте бонус +1 до Іконка ББ3 Стат Рівень захисту рівня захисту, якщо носите обладунки.
  • Іконка ББ3 Риса Дуелянт Дуелянт
Якщо ви використовуєте рукопашну зброю лише однією рукою, а друга рука є вільною, то ви маєте бонус +2 до шкоди цією зброєю, що збільшує шанси завдати серйозної шкоди ворогу.
  • Іконка ББ3 Риса Бій великою зброєю Бій великою зброєю
Якщо результат кидка шкоди становить 1 або 2 з Іконка ББ3 Стат Дворучне дворучною рукопашною зброєю, цю кістку можна перекинути один раз.
  • Іконка ББ3 Риса Захист Захист
Коли ви носите щит, ви можете створити Іконка ББ3 Ефект Завада заваду ворогу, який намагається атакувати союзника в межах 1.5 м від вас. Ворог мусить бути видимим. (Це реагування. Увімкніть реагування під час свого ходу. Воно спрацює автоматично, коли в цьому буде потреба.)
  • Іконка ББ3 Риса Двозбройний бій Двозбройний бій
Коли ви здійснюєте Іконка ББ3 Стат Кидок атаки атаку другою рукою, ви додаєте модифікатор здібності до шкоди від цієї атаки.
Advertisement