Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Записник Меделін (англ. Madeline's Ledger) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Цю книгу окутує спокусливий аромат паперу та чорнил.

Отримання[]

Знаходиться під дошками підлоги у гуральні «Старий місяць» X:-224 Y:-77. Ключовий предмет для завдання Покарати зло.

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Слова «Для очей темної юстиціарки Неташі» написані згори кожної сторінки. Це уривок з останньої сторінки.]
Ранок п'ятнадцятого дня: Шимон Новак. Сказав, що Кетерік не зможе «такими темпами довго втримати Місячні вежі».

Вечір вісімнадцятого дня: Іманні Аатакні. Стверджує, що у Тормів «найкомфортніша робота», і це несправделиво.

Ніч двадцять другого дня: Марк Якобс. Бенджамін Бланшет. Жартували про Тормів, особливо про лорда Кетеріка. Казали, що він «слабий на утори», «кисляк», і обговорювали, що саме «сподобалося б» його дружині.
Я знаю, що все, що сказали Марк і Бен, було просто огидно, пані Неташо, але вони одні з моїх найкращих друзів, і я ніколи не чула від них такого. Вони були засмучені через урізання зарплатні й ще до опівночі напилися, як чіп. Я знаю, що це виглядає кепсько, але із рукою на серці можу сказати, що таких відданих нашій Володарці джентльменів, як вони, не знайти.

[Нижче міститься запис, зроблений більш витонченим почерком.]

Володарка Втрати пишалася б тобою, Меделін. Не турбуйся про Марка й Бенджаміна. Я просто трохи поспілкуюся з твоїми «джентльменами». Обіцяю.

Advertisement