Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Записник Галсіна, Част. 2 (англ. Halsin's Journal, Vol II) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Тісно списана поношена невелика книга.

Отримання[]

  • Знаходиться у Галсіна у Зруйнованій святині
  • Також вона може бути у Мінтари в залежності від розвитку подій

Книга описує дослідження Галсіна по Місячним вежам і просуває завдання Знайти Нічну Пісню

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
Понад століття важкої роботи, помилкових слідів і зруйнованих сподівань, спосіб урятувати Місячні вежі сам прийшов до гаю представився мені. Завдяки впливу прокляття тіней, дороги до цитаделі досі є нездоланними, але, схоже, існує інший шлях. Гурт пригодників під керівництвом якогось Арадіна попросив моєї допомоги, щоб проникнути до великого гоблінського гнізда, розташованого в руїнах старого храму Селуне. Арадін вважає, що глибоко під храмом схована широка мережа шаритських проходів і фортець, і що десь серед цих будівель вони знайдуть рідкісний артефакт, який зветься Нічна Пісня.

На вигляд ці пригодники не сильно кращі за звичайних найманців, але їхні слова схожі на правду, оскільки багато чого пояснюють. Наприклад, як Кетерік Торм таємно зміг зібрати цілу армію темних юстиціарів та як вони раптово зникли, коли Торм випустив прокляття пітьми на Місячні вежі.

Очевидно, що храм Селуне та Місячні вежі з'єднані якимось таємним шляхом через Підморок. Але варто переконатися особисто, тому я приєднаюся до невеличкого походу Арадіну. Карлик Браян з його гурту має при собі якісь нотатки, які приведуть нас до входу, схованого в храмі Селуне. Однак це найменша наша проблема. Видається, що тамтешні гобліни поклоняються тій самій «Абсолют», що й гобліни, які напали на нас із Нетті. Гобліни, які слухалися дроу, інфікованого ілітидським паразитом.

Ніби цього не досить, птахи повідомляють, що ще більше цих сектантів збираються в Місячних вежах і вільно пересуваються, ніби прокляття на них не діє. У намаганні позбутися одної чуми, я натрапив на іншу — що б не стояло за цими сектантами та зміненим поріддям ілітидів, воно влаштувало лігво в Місячних вежах, прямо там, де прокляття тіней найсильніше.

Скоро вирушаємо. Можу тільки сподіватися, що ми проникнемо до табору без проблем і уникнемо абсолютистів — хоча б допоки я не дістануся до Місячних веж і не зніму прокляття пітьми. Тоді, можливо, мені вдасться спинити ілітидську змову, що зробила базу в тих руїнах, і знову відновити природну рівновагу.

Хай Сільван веде мене правильним шляхом і дасть сили вистояти на ньому.

Advertisement