Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Закам'яніння (англ. Flesh to Stone) — закляття в грі Брама Балдура 3.

Ця дія доступна:

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
Виснажити ворога, знерухомлюючи його, допоки він тимчасово не перетвориться на камінь. Ціль стане Іконка ББ3 Стан Скам'яніння скам'янілою, якщо не виконає успішну Іконка ББ3 Стат Протидія протидію протягом 3 ходів.

Застосування[]

Іконка ББ3 Стан Скам'яніння Скам'яніння

Іконка ББ3 Гейм Хід Тривалість: Постійно
Іконка ББ3 Стат Протидія Протидія: Іконка ББ3 Здібність Статура статура (нівелювання стану)
  • Скам'яніння. Не може виконувати Іконка ББ3 Ресурс Дія дії, Іконка ББ3 Ресурс Додаткова дія додаткові дії та Іконка ББ3 Ресурс Реагування реагування.
  • Ціль має провалити 4 кидка протидії загалом, аби скам'яніти. Кожен хід, в який вона не може вдало протидіяти закляттю, прогресує до нової стадії цього закляття, усі з яких ідентичні стану Іконка ББ3 Стан Знерухомлення Знерухомлення:
    • Закам'яніння: стадія знерухомлення 1: Уражена істота не може рухатися, оскільки її тіло починає кам'яніти з тривалістю ходів: 3.
    • Закам'яніння: стадія знерухомлення 2: Уражена істота не може рухатися, оскільки її тіло перебуває у процесі скам'яніння.
    • Закам'яніння: стадія знерухомлення 3: Уражена істота не може рухатися, оскільки її тіло вступає в останню стадію скам'яніння, в якій відбувається затвердіння кісток.
      • На усіх стадіях Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидки атаки проти цілі мають Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу, тоді як її власні кидки атаки й Іконка ББ3 Стат Протидія кидки протидії Іконка ББ3 Здібність Спритність спритністю мають Іконка ББ3 Ефект Завада заваду.
  • На четвертий хід ціль стає Іконка ББ3 Стан Скам'яніння скам'янілою.
  • Це закляття можна проказувати без провокування ворожості протягом 4-ох невдалих протидій цілі. Втім, якщо істота скам'яніє чи успішно протидіятиме закляттю, то найближчі її союзники стануть ворожими або реакція варти буде спровокована.
  • Оскільки опис говорить про тимчасовий ефект скам'яніння, насправді це лиш означає, що її можна повернути в звичайний стан із застосуванням Іконка ББ3 Зілля Олія василіска Олія василіска або закляттям Іконка ББ3 Закл 5 Велике відновлення Велике відновлення. Але до тих пір вона постійно перебуває у стані скам'яніння.

Розвиток[]

Проказування цього закляття на вищому рівні не має додаткових переваг.

Сувій[]

  • Використання закляття з сувою не має обмежень для класів чи рівня персонажа.
  • Сувої знаходяться у різних місцях ігрового світу або в продажу у торговців.
Advertisement