Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Допомогти Омелууму дослідити паразита (англ. Help Omeluum Investigate the Parasite) — завдання у грі Брама Балдура 3.

Для отримання завдання треба розповісти Блурґові про зараження пуголовком, тоді він покличе з'явиться Омелуума та можна розпочати Допомогти Омелууму дослідити паразита, якщо погодитися на його допомогу. (обкрадати краще до появи додаткового свідка). Для завдання треба відшукати (є Магічній вежі):

Потім треба буде випити зілля.

  1. Швидка перевірка Іконка ББ3 Здібність Статура Статура - у разі хиби Іконка ББ3 Стан Отруєння отруєння на 10 кроків.
  2. Кидок протидії Іконка ББ3 Здібність Мудрість Мудрість чи Іконка ББ3 Здібність Інтелект Інтелект МС 10 — у разі хиби персонаж отримує заваду до перевірок Іконка ББ3 Здібність Харизма Харизма на 5 кроків.
  3. Кидок протидії Іконка ББ3 Здібність Мудрість Мудрість чи Іконка ББ3 Здібність Інтелект Інтелект МС 15 — Іконка ББ3 Здібність Інтелект Інтелект на Іконка ББ3 Здібність Харизма Харизма на 5 кроків.
  4. Персонаж набуває дію Іконка ББ3 Сила ілітида Інстинкт виживання Інстинкт виживання.
  5. Розповідає що має Іконка ББ3 Перстень Ж срібло + Перстень розумового сховку, його можна отримати:

Винагорода[]

Advertisement