Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Довгі луки (англ. Longbows) — різновид далекобійної військової зброї. Нижче приведені базові атрибути, властиві більшості довгих луків, втім особливі і магічні варіанти можуть суттєво відрізнятись. Найбільш звичайна і не магічна версія цієї зброї — Довгий лук.

Характеристики[]

Шкода
Іконка ББ3 Кістка 1d8 фіз 1к8 Іконка ББ3 Шкода колюча колольна + Модифікатор СПР
Подробиці
Іконка ББ3 Стат Дальність Дальність: 18 м
Іконка ББ3 Стат Дворучне Дворучне
Іконка ББ3 Стат Занурення Можна занурити

Дії[]

Іконка ББ3 Стат Спеціалізація Якщо екіпіровано в основну руку, спеціалізація на цій зброї розблоковує:

Список довгих луків[]

Назва Поси-
лення
Ціна Вага Особливе
Звичайні:
Іконка ББ3 Довгий лук
Довгий лук
Іконка ББ3 Стат Ціна 50 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1
Незвичні:
Іконка ББ3 Довгий лук +1
Довгий лук запеклого рейтара
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 770 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1 Іконка ББ3 Довгий лук +1 Загострена уважність: Бонус +3 до кидків ініціативи та Іконка ББ3 Ефект Перевага перевага на Іконка ББ3 Стат Перевірка перевірки навички Іконка ББ3 Навичка Відчуття відчуття.
Іконка ББ3 Довгий лук +1 Нечистий посвіт: Раз на хід істота, уражена цією зброєю, може зазнати ефекту Іконка ББ3 Закл 1 Чарівний посвіт Чарівний посвіт.
Іконка ББ3 Довгий лук +1
Довгий лук +1
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 85 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1
Іконка ББ3 Довгий лук +1
Чарокрад
Іконка ББ3 Стат Ціна 100 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1 Іконка ББ3 Довгий лук +1 Містична сила: Один раз за Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок відновлює Іконка ББ3 Ресурс Чарунки чарунку 1-го рівня після критичного удару пострілом з Чарокраду.
Рідкісні:
Іконка ББ3 Довгий лук Електростріл
Електростріл
Іконка ББ3 Стат Ціна 310 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1 Іконка ББ3 Довгий лук Електростріл Електрична кров: Збільшує кількість Іконка ББ3 Стан Заряди блискавки зарядів блискавки на 2 у разі завдання шкоди цією зброєю.
Іконка ББ3 Довгий лук +1
Титановий лук
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 310 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1 Іконка ББ3 Довгий лук +1 Титанова зброя: Зброя завдає додаткової шкоди, що дорівнює вашому модифікатору сили.
Дуже рідкісні:
Іконка ББ3 Довгий лук +1
Смертестріл
+2 Іконка ББ3 Стат Ціна 770 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1 Іконка ББ3 Риса Покращений критичний удар Покращений критичний удар: Необхідне значення кидка для критичного удару зменшено на 1. Цей ефект складається.
Іконка ББ3 Довгий лук +1 Прониклива атака: Носій додає подвійний Іконка ББ3 Стат Спеціалізація бонус спеціалізації до результату кидків далекобійних атак, якщо не має Іконка ББ3 Ефект Завада завади.
Легендарні:
Іконка ББ3 Довгий лук Ривкий вихор
Ґонтр Маель
+3 Іконка ББ3 Стат Ціна 1000 Іконка ББ3 Стат Вага 1.1 Іконка ББ3 Довгий лук Ривкий вихор Обіцяна перемога: Влучний удар має шанс вразити ціль закляттям Іконка ББ3 Закл 1 Вказівний заряд Вказівний заряд.
Іконка ББ3 Замов Світло Сяйво Ґонтр Маеля: Цей предмет сяє світлом у радіусі 6 м.
Іконка ББ3 Закл 3 Поспіх Небесний поспіх: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] проказується як закляття 3-го рівня, один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок
Іконка ББ3 Дія класу Болт небесного світла Заряд небесного світла: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок
Advertisement