Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Дика місцевість (англ. Wilderness) — місцина у грі Брама Балдура 3.

Вхід до місцини[]

До місцини можна потрапити лише через цю зону. Обійти іншим шляхом на початку не вийде, бо гурт ще немає відмичок.

Вороги:

  • Пожирач розуму — 3шт — 10 ОД без здобичі.

Здобич:

  • Хітинова скриня...
  • Мізкожер

Вербування супутників[]

Астаріон[]

Астаріон прохає про допомогу... закінчується можливістю доєднатися до партії.

  • Астаріон спробує напасти на вас зі спини, відбудеться швидка перевірка на Відчуття (складність 15). Якщо пройти її то ви помітите Астаріона і він не нападе на вас. Якщо провалити перевірку то він повалить вас на землю і приставить лезо до горла. У вас буде декілька можливостей вирватись, залежно від класу (Рукопашна атака — 14, та ін.) але так чи інакше він вас відпустить.
  • Якщо після бійки сказати, що вчинили би так само, то схвалення ?Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вниз черв-Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вниз черв-Іконка Комп ГейлІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Тінесерда.
  • Якщо вимагати компенсацію буде, то навпаки ?Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп ГейлІконка ББ3 Стрілка вниз черв-Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп Тінесерда.
  • Прийнявши до гурту Астаріона, ви розпочнете його особисте задання "Блідий ельф"

Ґейл[]

Дивний портал — з нього можна витягнути Ґейла (Сила — 7, у разі невдачі можна спробувати ще раз, але складність зростає до 12) після чого його можна запросити доєднатися. Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Карлак та 30 ОД.

Порада: не чіпати порталу, поки не завербовано Астаріона, оскільки Ґейл та Тінесерда мають протилежні реакції у сцені з вербуванням Астаріона.

Лей'зель[]

Лей'зель сидить у клітці. Поруч бісини Дамайс та Німесса.

  • Якщо напасти на бісинів , то Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Астаріон?Іконка Комп Вілл?Іконка Комп Карлак?Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вниз черв-1Іконка Комп Тінесерда
  • Якщо переконати (МС — 5) збити пастку та напасти на бісинів Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Астаріон?Іконка Комп Вілл?Іконка Комп Карлак?Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вниз черв-4Іконка Комп Тінесерда, Шарлатан (Астаріон) натхнення та 25 ОД.
  • Якщо переконати (МС — 5) збити пастку та напасти на Лей'зель (вбити свого майбутнього супутника!) ?Іконка Комп Вілл?Іконка Комп Карлак?Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вверх зел+6Іконка Комп Тінесерда
  • Якщо Обманути, бісинів, що вона небезпечна (МС — 10), то вони підуть Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп ГейлІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Карлак?Іконка Комп Лейзель.
    1. Якщо переконати (МС — 5) розповісти про їхній табір 10 ОД.
    2. Якщо попросити сказати "Будь ласка", то Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Карлак?Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Тінесерда.
    3. Якщо напасти на бісинів, то Злочинець отримає "Крива ціна" (натхнення та 20 ДО), додатково до 15 ОД за кожного бісина. Якщо завантажити гру після розмови, то криваву ціну не дадуть.
    4. Коли запросити Лей'зель до команди (або табору), то Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп ГейлІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Карлак?Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вниз черв-5Іконка Комп Тінесерда 10+10 ОД. Завжди можна відтермінувати запрошення та відправити Тінесерду до табору.

Примітки:

  • Якщо при створені персонажа обрано Лей'зель, то Дамайс та Німесса будуть мертві біля зламаної клітки.

Швидкоплинні нагоди[]

На координатах X:179 Y:321 ви можете знайти пораненого мізкожера:

  • Якщо оминути цю зону та потім повернутись (контрольна точка — смарагдового гаю), то мізкожер зникне. Відвідавши табір гоблінів, ви дізнаєтесь що туди доставили його труп. Це один з варіантів коли мертвий мізкожер не вкаже Дрору Раґзліну що ви його вбили, але усе одно пригадає вашу присутність на навтилоїді.
  • Мізкожера можна просто забити без розмов — 35 ОД. Якщо мізкожера заб'є персонаж якого не буде в партії під час розмови з Дрором Раґзліном, то труп не вкаже що ви його вбили, але усе одно пригадає вашу присутність на навтилоїді.
  • Якщо почати з ним балакати, то він спонукатиме вас відновити його сили, щоб уникнути цього потрібно пройти декілька перевірок
    • Якщо персонаж пройде перевірки, то матиме вибір: вбити мізкожера або залишити його помирати.
    • Якщо персонаж піддасться впливу (або сам погодиться), то загине, а мізкожер з повним здоров'ям атакуватиме решту групи.

Інші активності[]

На координатах X:170 Y:252 буде Схарапуджений вепр. Незалежно від навички розуміння тварин, чи вміння розмовляти з тваринами, вепр втече після діалогу, якщо його не атакувати. Вбивши його, ви лише дістанете трохи провізії, та отримаєте 3 одиниці досвіду. Неподалік від вепра є печера, щоб дістатися до неї треба стрибнути вниз. На координатах X:143 Y:282 є камінь, пройшовши швидку перевірку природи (складність 10), ви побачите борозни навколо каменя. Перемістивши камінь вбік ви знайдете декоровану скриню, в якій буде Зілля швидкості, Мапа арфіста та Записник арфіста. Прочитавши мапу у вас на карті з'явиться сховок, де можна знайти заховане добро.

З координат X:256 Y:302 можна зістрибнути на приховану територію (вона належить до спустошеного пляжу на її кінці хітинова скриня зі здобиччю та 10 ОД.

Колишній табір Арфістів[]

Мапа арфіста приведе вас до координат X:151 Y:370. Тут вас зустріне Рафаель, і запропонує угоду. Якщо відмовитись від неї ?Іконка Комп АстаріонІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Вілл?Іконка Комп Гейл?Іконка Комп Карлак?Іконка Комп ЛейзельІконка ББ3 Стрілка вверх зел+Іконка Комп Тінесерда. Біля багаття лежить скелет в якому надзвичайно корисний "Срібний кулон". Якщо успішно пройти швидку перевірку Історії (МС 12), то ви згадаєте що це симфол Арфістів.

Неподалік скелету є щілина щоб помітити її пройдіть швидку перевірку Відчуття (МС 10). Пройшовши перевірку Природи (МС 10) ви побачите павуків і капшук з золотом. Бард може заспівати колискову, або черезСпритність рук (МС 15) схопіть капшук. Всередині буде золото і Павучий кокон.

Перед брамою Смарагдового гаю[]

Коли ви дійдете до брами Смарагдового гаю, розпочнеться кат-сцена яка показує як Арадін, разом зі своїми супутниками, Ремірою та Бартом благають щоб їм підняли ворота, так як їх наздоганяють гобліни. Ворота майже підняли але було вже запізно, гобліни наздогнали найманців і бою вже не уникнути.

Вороги:

  • Три Гобліна-розвідника 1 рівня — 10 ОД.
  • Один Гоблін-боєць 1 рівня — 10 ОД.
  • Один Гоблін-буйняк 2 рівня — 15 ОД.
  • Один Ведмебай 3 рівня — 20 ОД.
  • Один Ворґ 2 рівня — 15 ОД.
  • Гоблін командир Закруґ 3 рівня — 50 ОД — Здобич: Рукавиці сили

Здобич:

  • Гоблін-розвідник та Гоблін-боєць.

Після перемоги 10 ОД додатково, можна зайти до "Смарагдового гаю".

Якщо Арадін, Реміра та Барт виживуть (Вілл може загинути), то Військовий (Лей'зель) отримує натхнення "Своїх не видаємо" 20 ОД.

Рекомендований гурт:

Ґейл, Лей'зель та Тінесерда — для схвалення у швидкоплинних подіях, які запустить ця бійка у Смарагдовому гаю, та натхнення.

Верховина з табором табір Арфістів[]

На захід від брами Смарагдового гаю, буде верховина на яку можна застрибнути та піднятися на плато. Вона буде одразу перед межею з Лісом. Туди можна потрапити лише після бійки біля брами гаю, але формально це частина цієї місцини.

Якщо залізти драбиною (X:154, Y:376), то тут може бути перша здибанка з Рафаельем.

Там буде скриня та помості.

Павуче гніздо (X:145, Y:362) (виявлення потребує перевірки):

  1. Природа МС 10 —
  2. Витягнути капшук — 5 ОД, трохи золота, павуче яйце Іконка ББ3 Стат Натхнення Чужинець Іконка ББ3 Походж Чужинець Карлак · Сіна'зіт Галсін · Ельдра Лутрінн "Липкі пальчики":
  3. Роздражнити павуків — вилізе 4 агресивних скельних павука по 3 ОД за кожного, без здобичі.

Скелет біля багаття X:152, Y:366 Іконка ББ3 Амулет Срібний кулон Срібний кулон

Скарби[]

  • Скриня закопана за координатами X:203 Y:386, насип вже видно. Викопати скриню можливо лише за наявності лопати, яка стоїть поруч з насипом.
Advertisement