Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Вхід до каплиці (англ. Chapel Entrance) — місцина у грі Брама Балдура 3.

Вороги[]

Перед входом до крипти стоїть четверо бандюків, якщо їх позбутися без бійки, то буде відповідна реакція Іконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп ВіллІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп ГейлІконка ББ3 Стрілка вниз черв-Іконка Комп КарлакІконка ББ3 Стрілка вверх зел+1Іконка Комп Тінесерда, а ще дається 50 ОД. Коли вони тікатимуть, то Їх можна атакувати без змін схвалення. Придатні варіанти:

Двоє з бандитів стоять під кам'яним блоком — стрілою чи закляттям його можна гепнути їм на голови. Досвід та здобич за їхнє вбивство будуть отримані, але без додаткових бонусів. Через пробиту дірку можна спуститися до трапезної, але бандити будуть сполохані та чатуватимуть на гурт за дверима (а піднятися через ту дірку назад не можна).

Якщо вбити або прогнати бандитів активується завдання «Дослідити Руїни».

Входи до трапезної та моторошної крипти[]

Центральні двері:

  • Якщо скористатися центральними дверима, бандит Андорн за дверима спутає вас зі своїм лідером Ґімблбоком, і запитає чи все нормально. Можна пройти перевірку на Артистичність (складність 10) або Обман (складність 10). В такому разі Андорн відкриє двері. Він буде заскочений, і не встигне попередити решту бандитів. В іншому випадку Андорн залише двері зачиненими, а також попередить усіх бандитів у трапезній. Вони будуть сполохані та чатуватимуть на гурт за наступними дверима.
  • Двері також можна зламати (Спритність рук — 7).

Можна проломити прохід згаданим вище блоком.

Можна обійти праворуч та потрапити до моторошної крипти — треба виявити люк та зламати замок, але це дозволить зайти бандитам ззаду.

Можна відкрити двері до моторошної крипти зі сторони Спустошеного пляжу. Для цього треба буде пройти перевірку спритності рук (складність 20).

Скарби[]

  • Перша скриня закопана за координатами Х:292 Y:312, щоб його побачити треба пройти перевірку Виживання з межою складності 10.
  • Друга скриня закопана за координатами Х:302 Y:338, щоб його побачити треба пройти перевірку Виживання з межою складності 15.

Викопати їх можливо лише за наявності лопати.

Advertisement