Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Велика піч Темногорна (англ. The Great Furnace of Grymforge) — книга в грі Брама Балдура 3.

Ігровий опис[]

Іконка ББ3 Стат Опис
На сторінках цієї книги наведені вказівки щодо користування адамантиновою кузнею.

Отримання[]

Лежить на трупі дроу X:49 Y:-4 за зачиненою брамою (у колонії міконідів). Оригінальна її назва Спарювання ф'юхів, вона зміниться на Велика піч Темногорна після вдалої перевірки у спробі прочитати її (Іконка ББ3 Навичка Обстеження Обстеження або Іконка ББ3 Навичка Природа Природа МС 15).

Зміст[]

Іконка ББ3 Навичка Історія
[Вочевидь, ці сторінки було скопійовано з оригінальної книги. На них описується будівництво та використання великої кузні в Підмороку.]

Серед шаритів жив гном Сілув Ялі, чиї здібності до магії були відомі від Свіческиту до Чарода. Під його керівництвом шарити побудували Велику кузню, що могла розігріти мітрал достатньо, щоб зробити з нього адамантин. З цим чудовим металом, вони могли зробити найкращі клинки та обладунки.

Але перлиною майстерності Ялі була не сама кузня, а її оборонець, створений з магми для її захисту — конструкт, за чутками, настільки могутній, що ні меч, ні закляття не можуть його здолати.

[Знизу записані інструкції для роботи з Великою кузнею.]

Інгредієнти: необроблена мітралова руда та гідна форма.
Покладіть руду та форму до відповідних комірок.
Потягніть важіль, щоб опустити молот і підготувати руду до плавлення.
Відкрийте вентиль, щоб пустити лаву в тигель. Потім знову опустіть тигель, щоб викувати виріб.

Застосування[]

У книзі викладена інструкція як користуватись Адамантиновою кузнею у Темногорні.

Advertisement