Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate

Важкі арбалети (англ. Heavy Crossbows) — різновид далекобійної військової зброї. Нижче приведені базові атрибути, властиві більшості важких арбалетів, втім особливі і магічні варіанти можуть суттєво відрізнятись. Найбільш звичайна і не магічна версія цієї зброї — Важкий арбалет.

Характеристики[]

Шкода
Іконка ББ3 Кістка 1d10 фіз 1к10 Іконка ББ3 Шкода колюча колольна + Модифікатор СПР
Подробиці
Іконка ББ3 Стат Дальність Дальність: 18 м
Іконка ББ3 Стат Дворучне Дворучне
Іконка ББ3 Стат Занурення Можна занурити

Дії[]

Іконка ББ3 Стат Спеціалізація Якщо екіпіровано в основну руку, спеціалізація на цій зброї розблоковує:

Список важких арбалетів[]

Назва Поси-
лення
Ціна Вага Особливе
Звичайні:
Іконка ББ3 Важкий арбалет
Важкий арбалет
Іконка ББ3 Стат Ціна 65 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1
Незвичні:
Іконка ББ3 Важкий арбалет таємничої сили
Арбалет таємничої сили
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 130 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1 Іконка ББ3 Дія зброї Магічні набої Магічні набої: [Іконка ББ3 Ресурс Додаткова дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.
Іконка ББ3 Важкий арбалет +1
Прагнення Ґандрела
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 130 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1 Іконка ББ3 Важкий арбалет +1 Рубака чудовиськ: Ви маєте Іконка ББ3 Ефект Перевага перевагу проти страховиськ.
Іконка ББ3 Дія класу Священні боєприпаси Священні боєприпаси: [Іконка ББ3 Ресурс Додаткова дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.
Іконка ББ3 Важкий арбалет ґітьянкі
Арбалет ґітьянкі
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 85 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1
Іконка ББ3 Важкий арбалет +1
Важкий арбалет +1
Рідкісні:
Іконка ББ3 Важкий арбалет +1
Велетобій
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 380 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1 Іконка ББ3 Важкий арбалет +1 Важкий струс: Ваша зброя б'є до того сильно, що спричиняє у цілі Іконка ББ3 Стан Тремор тремор на 2 ходи.
Іконка ББ3 Важкий арбалет +1
Гарольд
+1 Іконка ББ3 Стат Ціна 480 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1 Іконка ББ3 Важкий арбалет +1 Гарольдівське приречення: Коли ви вражаєте ціль далекобійною зброєю, їй треба здійснити успішний Іконка ББ3 Стат Протидія кидок протидії Іконка ББ3 Здібність Харизма харизмою або ж страждати від Іконка ББ3 Закл 1 Згуба згуби 2 ходи.
Іконка ББ3 Важкий арбалет +1
Довга рука ґура
+2 Іконка ББ3 Стат Ціна 380 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1 Іконка ББ3 Важкий арбалет +1 Бич повсталих: У разі використання проти невмерлих ця зброя має бонус Іконка ББ3 Кістка 1d4 фіз 1к4 до Іконка ББ3 Стат Кидок атаки кидків атаки та шкоди.
Дуже рідкісні:
Іконка ББ3 Важкий арбалет +1
Перероблений арбалет
+2 Іконка ББ3 Стат Ціна 960 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1 Іконка ББ3 Дія зброї Освітлювальний постріл Освітлювальний постріл: [Іконка ББ3 Ресурс Додаткова дія] один раз в хід.
Іконка ББ3 Закл 6 Сонячний промінь Разливий промінь: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.
Іконка ББ3 Важкий арбалет машини пекельного вогню
Арбалет машини пекельного вогню
+2 Іконка ББ3 Стат Ціна 960 Іконка ББ3 Стат Вага 8.1 Іконка ББ3 Закл 3 Блискавична стріла Блискавична стріла: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] проказується як закляття 4-го рівня, один раз на Іконка ББ3 Стат Довгий відпочинок довгий відпочинок
Іконка ББ3 Дія зброї Переміщення зловмисника Притягнення злочинця: [Іконка ББ3 Ресурс Дія] один раз на Іконка ББ3 Стат Короткий відпочинок короткий відпочинок.
Advertisement