Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate
Зауваження
Якщо не вказано інакше, тематика будь-якої статті на вікі, що посилається на цю статтю як "з'являється" в Тінях Амна, також є частиною Розширеного видання (Enhanced Edition).

Брама Балдура 2: Тіні Амна (англ. Baldur's Gate II: Shadows of Amn) — це комп'ютерна рольова гра, розроблена студією Bioware і була випущена у вересні 2000 року. Це друга в серії Брами Балдура гра, події якої розгортаються всього через кілька місяців після подій першої гри. Гра все також використовує правила 2-ої редакції Advanced Dungeons & Dragons і історія продовжується у світі Забутих Королівств, найпопулярнішого фентезійного сеттінгу. Продаж гри склав більше 2 млн копій.

Доповнення до гри було випущено у 2001 році і отримало назву Брама Балдура 2: Трон Баала. Як і Брама Балдура, ця гра також має свою новелу.

Ігролад[]

Брама Балдура 2, як її попередниця, має ізометричну перспективу гри. Гравець створює персонажа через серію конфігураційних панелей, або ж може імпортувати свого персонажа з першої гри. Додаткові персонажі для групи можуть бути найняті в процесі дослідження ігрового світу, тим не менш розмір гурту обмежений до шести осіб. Кожен з цих неігрових персонажів має запрограмовану поведінку, яка може призвести до суперечок з головним персонажем чи з іншими членами групи. Гравці можуть, використовуючи внутрішньоігрову функцію, створити більше одного персонажа для гурту, проте ці додаткові герої виконують лиш базовий рівень взаємодії.

Впродовж гри рішення, які приймає головний герой, матимуть вплив на розвиток персонажа та решти групи. Наприклад, на раньому етапі гри гравець має вирішити, кого обрати союзником: гільдію Тіньових крадіїв, з їх лідером Араном Лінвейлом, або ж вампірів, керованих Бодхі. Потенційні дуелі, сварки, романтика та завдання у підсумку залежатимуть від того, кого взяли до гурту, а кому дали відкоша.

Тіні Амна не засереджена цілком на боях, а, як і перша частина, дозволяє зфокусуватися і на взаємодії зі світом. Таким чином, з визначеного моменту гравець може отримати у розпорядження фортецю і управляти нею, її форма залежить від вибору класу основного персонажа на початку гри. Наприклад, для класу бійця доступно завдання в твердині де'Арнісів, по завершенню якого можна розбудувати там свою власну фортецю. Схожим чином чарівники можуть прибрати до рук Планарну сферу, а розбійники можуть вирішити керувати іншою гілкою гільдії крадіїв у районі Доків. Між тим гравець в праві вирішити проходити гру переважно з боями, гра дозволяє атакувати жителів міст, купців та вартових.

Сюжет[]

Визначні персонажі[]

Кілька героїв з першої гри повертаються, деякі з яких є неігровими і можуть повторно приєднуватись до гурту. Це Імоєн (яка отримала подвійний клас Чарівник/Крадій), Мінськ, Джахейра, Едвін Одесейрон та Віконія. Оскільки Брама Балдура 2 не виконує перевірки статусу цих персонажів на кінець першої гри, то вони з'являються навіть якщо були вбиті у ході попередньої пригоди. Дизайнери підсвітили це, частенько змушуючи гравця запитувати: «Хіба ти не мертвий(-а)?» — що може бентежити, якщо вони не вмирали, — якщо ж вони вижили, то гравцю дають протилежну можливість спитати всюдисуще «Ти мене пом'ятаєш?», що дозволяє згладити розбіжності у передісторії і надати новим гравцям змісту того, що відбувалося раніше. Також гра припускає, що гурт з шести осіб наприкінці гри має такий склад: головний протагоніст, Імоєн, Мінськ, Дінахейр, Джахейра і Кхалід.

Історія[]

Advertisement