Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate
Зауваження
Якщо не вказано інакше, тематика будь-якої статті на вікі, що посилається на цю статтю як "з'являється" в Троні Баала, також є частиною Розширеного видання (Enhanced Edition).

Брама Балдура 2: Трон Баала (англ. Baldur's Gate II: Throne of Bhaal) — це доповнення до комп'ютерної рольової гри Брама Балдура 2: Тіні Амна, розроблене студією Bioware і випущене у червні 2001 року. Це фінальна частина класичної серії перед релізом Брама Балдура 3.

Доповнення додає до основної гри багаторівневе підземелля з назвою «Фортеця вартових», і так само розширює основну сюжетну лінію до її логічного завершення. Також додано декілька нових потужних видів зброї, збільшений ліміт отримання рівнів, удосконалений в плані графіки рушій Infinity Engine, а також доступні нові орієнтовані на класи риси і магічні навички. Існує новела по грі, написана Дрю Карпишиним.

Ігролад[]

  • Фінальна частина саги про «Нащадків Баала», що завершує історію про цих самих нащадків. Події розвиваються в нових локаціях Тетиру.
  • Підвищений ліміт до 40-го рівня, додано нових монстрів високого рівня і предмети.
  • Нове опціональне підземелля, яке доступне як із оригінальної гри «Тіні Амна», так і з кампанії «Трон Баала»: легендарна «Фортеця вартових», де ув'язнений великий демон принц Демогоргон.
  • Усі попередні супутники, яких можна найняти в Тінях Амна, доступні і в Троні Баала, окрім Йошимо. Також доповнення додає у гру антагоніста з ім'ям Саревок Анчев, який воскрес (хоча і без своєї оригінальної божественої сутності), і він може приєднатися до гурту.

Сюжет[]

Визначні персонажі[]

Історія[]

Advertisement