Вікі BaldursGate
Advertisement
Вікі BaldursGate
Зауваження
Якщо тематика статті вже присутня в оригінальній грі Брама Балдура 2: Тіні Амна чи її доповненні Брама Балдура 2: Трон Баала, це повідомлення не буде явно відсилатися до Розширеного видання, натомість читатиметься як «з'являється в Тінях Амна / Троні Баала / Брамі Балдура 2».

Брама Балдура 2: Розширене видання (англ. Baldur's Gate II: Enhanced Edition) — це ремейк класичної Брами Балдура 2: Тіні Амна, що включає також і ремейк та його розширення Брама Балдура 2: Трон Баала. Ремейк був розроблений студією Overhaul Games, підрозділом Beamdog, та виданий Atari. Відстрочений через суперечки з видавцем реліз з рештою стався 15 листопада 2013 року.

Розширене видання першої гри в серії (та її розширення), Брама Балдура: Розширене видання, було випущене 28 листопада 2012 року.

Особливості[]

Друге розширене видання має той самий набір виправлень і поліпшень, що і перше, проте з деякими відмінностями та нововведеннями.

Воно має близько 350 тис додаткових слів, що відносяться до завдань та історії Тіней Амна та Трона Баала. Присутні п'ять додаткових персонажів в Брама Балдура 2: Розширене видання. Дорн II-Хан, Расаад ін Башир та Ніра повертаються як ігрові персонажі з першого Розширеного видання; два нових героя — крадійка Гексат та ведмідь з ім'ям Вілсон — були додані для цієї гри. Дорн, Расаад, Ніра та Гексат всі мають особисті завдання та готові для романтичних стосунків; романи обмежені статтю: Ніра заведе роман лише з протагоністом чоловічої статі, Расаад та Гексат — тільки з жіночою статтю, а Дорн не відмовиться від будь-якої статі. Втім, жоден з романів не обмежений расою — це означає, що на відміну від романтичних опцій в оригінальній грі, гноми та піврослики в якості протагоніста тепер можуть заводити романи.

Деякі переваги (наприклад за рахунок багів) були виправлені і більше не працюють в розширених виданнях.

Доповнення[]

Чорні ями 2: Гладіатори Тая[]

Чорні ями 2 — сиквел Чорних ям з Брама Балдура: Розширене видання. Ця кампанія також має місце на арені гладіаторів, дозволяючи гравцю зібрати команду з довільно створених персонажів та кидає протагоніста проти постійно зростаючих у складності супротивників. Це випробування і дослідження глибини тактичних знань бойової системи.

Advertisement